Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis tänt eld i kaminen. Bara 10 grader här. Blåst och regn.Funderar allvarligt på att ta in lite ved och tända i pannan i köket. Det är kallt!
Så har jag också uppfattat det.Jo det är väl @Mineur? De har väl familjens hus där? Eller är jag ute och cyklar (nu igen)?
Mysigt med kaminJag har precis tänt eld i kaminen. Bara 10 grader här. Blåst och regn.
Visst, men jag hade gärna sett att temperaturen utomhus var liiiiite högre...Mysigt med kamin
Det håller jag med omVisst, men jag hade gärna sett att temperaturen utomhus var liiiiite högre...
Ja men @Mineur har väl sin familj i Skåne?Aftonbladet handlade väl om skåne? Inte utomlandet.
jag slog just på luftvärmepumpen, huttra under en filt fullt påklädd känns inte som sommarjag har eldat upp det till 18,5 inomhus.
Ved, det är grejer de'
Usch, har tur just idag ja. 16 grader ute nu iaf å lite sol men blåser.jag slog just på luftvärmepumpen, huttra under en filt fullt påklädd känns inte som sommar
Nej, här är magiska gränsen 7 grader utomhus innan värmen går igångNi som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
DET låter som en vild chansning...eller så chansar jag att jag kommer ihåg det i morgon.
Såg ditt inlägg och nu är jag också tvungen att köpa sånaOoh det finns ett nytt lite fräsigt överdrag till Strandmon på Ikea! Ska köpa såna på fredag till två av fåtöljerna. Den tredje är fin och behöver inget överdrag.