Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
17179496859344177853445020613193.jpg

Jag å liten ligger på altanen. Börjar bli kyligt så är nog dags att gå in till stora herrn som ligger uppåner inne i soffan å snarkar.
 
Det är verkligen jätteskoj att bygga en hemsida på vismaonline med försäljning som övningsuppgift i Servicekunskapkursen när spara-knappen hela jävla tiden försvinner så jag inte kan spara förändringarna jag behöver göra för att färdigställa uppgiften och bli godkänd. JätteSKOJ! Skitsida! Mejlat dem om problematiken, hoppas det ordnas. Sånt här skit avskyr jag!
 
Städar verktygslådan och fick bra och dåliga nyheter, hittade ståltråd och locite tejp som jag använder för att sätta fast min lilla handfatshylla. Sedan hittar jag inte vissa saker som jag var säker låg där. Hoho.

Lagt disk i blöt och ska ta ett varv med dammsugaren. Imorgon kommer de för att fixa fogarna på balkongen. Träffade min trevliga granne i trapphuset och han sa att de redan fixat hans för två år sedan. Så vi får se om de konstaterar detsamma för mig. Kommer baxa in bord, soffa och stående krukor. De kommer mellan 7-16 så får hålla mig inne hela dagen. Eller iaf tills de kommer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 655
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 720
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp