Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i soffan, lite missnöjd med att "inte ha gjort något på hela dagen" trots att jag planerat in vilodag idag, kände mig helt överkörd när jag vaknade i morse och sov en timme mitt på dagen pga extremt trött. Önskar ibland att jag kunde byta hjärna med någon över en dag eller två, egentligen vem som helst. Då skulle man kunna glädjas åt att det kunde varit värre, eller fått inspiration till hur man kunnat göra saker bättre. Men det går ju såklart inte att göra.

Nåja. Ledig imorgon, sedan två dagar jobb och därefter två veckor ledighet. Ska försöka göra någon slags plan för ledigheten så att den inte känns bortslösad den med.
 
Min rygg har brakat ihop och jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blir kul att försöka släpa mig igenom sista veckan på jobbet. Överväger kryckor eftersom jag inte kan gå upprätt utan kroppen viker sig av smärta. Fint.

Har därför legat raklång på soffan hela kvällen och tittat på serie. Tog en dusch och fick stå lutar mot väggen för att inte ramla ihop. Perfekt liksom. Blörk.
 
Ligger i sängen, försöker sova men fastnar med att kolla på valvakan. Hundarna på myshumör. Jag vill sitta i soffan, dricka te och äta choklad. Kanske inte rätt tid på dygnet för det :p
 
Försöker varva ner så jag kan gå och lägga mig. Måste upp tidigt imorgon för att vänta på de som ska fixa fogarna (om de nu behöver fixas, det är lite oklart). 07-16 så där går hela dagen.
 
Ska träffa en älskad bukare i i form av @Marita73 på tisdag i Ullared så istället för att åka tillbaka hit åker jag hem ,då vädret ska vara bättre där kommande vecka och jag antar att jag har en del trädgårdsjobb att ta hand om hemma.
Jag ska också till Ullared på tisdag :D
Fast jag ska nog bara fixa nya glasögon och springa in och köpa ett eksemtäcke till ponny.
 
Har precis satt mig för att äta frukost. Den här dagen inleddes med ett samtal till parkeringsvakterna i området. En boende i huset har bestämt sig för att börja parkera varje natt utanför huset, trots parkeringsförbud, på ett sätt som gör att eventuell räddningstjänst inte skulle kunna komma fram till portarna vid behov. Kände att det var dags för dem att få böter nu och förvånansvärt nog kom jag fram direkt och fick jättetrevligt svar.
 
Brrr. Typ 7 grader och blåsigt. Och jag är så sjukt trött..var nära att vända efter typ 50m när jag var skulle till gymmet. Oh well, nu är jag här iaf. Behöver röra på mig lite.
 
Ingen del av mig vill lämna sängen.
Men nu har jag redan dragit på det en halvtimme.
Brännboll i regn är planen för dagen, yeah.
Vi har samma planering idag, här har det inte börjat regna ännu dock. Däremot blåser det helt sjukt mycket och är 10° ute. 😕

Oavsett lär jag sitta bredvid iom att ryggen dödar mig. 😩
 
Vi har samma planering idag, här har det inte börjat regna ännu dock. Däremot blåser det helt sjukt mycket och är 10° ute. 😕

Oavsett lär jag sitta bredvid iom att ryggen dödar mig. 😩
Här har det inte heller börjat regna men det är spått från klockan tio. Majoriteten är ju inte särskilt positivt inställt till brännboll öht så uppehåll hade underlättat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 721
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp