Tack! Får kika där!Systrarna Gröne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Får kika där!Systrarna Gröne
På norra sidan av huvudstaden har det haglat och åskat under dagen. Cm- stora hagel i omgångar.Herregud så det regnar!!
Här på övervåningen i huset smattrar det mot taket och slår hårt mot fönstren.
Imorgon lovas regn
Vi har 22 grader inne och 9 grader ute. Ingen värme på och det har regnat till och från hela dagen
Jag ska också till Ullared på tisdagSka träffa en älskad bukare i i form av @Marita73 på tisdag i Ullared så istället för att åka tillbaka hit åker jag hem ,då vädret ska vara bättre där kommande vecka och jag antar att jag har en del trädgårdsjobb att ta hand om hemma.
Finns liknande i mataffärer också . Dr. Oetker har en massa olika strösselbladningar.Tack! Får kika där!
Vi har samma planering idag, här har det inte börjat regna ännu dock. Däremot blåser det helt sjukt mycket och är 10° ute.Ingen del av mig vill lämna sängen.
Men nu har jag redan dragit på det en halvtimme.
Brännboll i regn är planen för dagen, yeah.
Här har det inte heller börjat regna men det är spått från klockan tio. Majoriteten är ju inte särskilt positivt inställt till brännboll öht så uppehåll hade underlättat.Vi har samma planering idag, här har det inte börjat regna ännu dock. Däremot blåser det helt sjukt mycket och är 10° ute.
Oavsett lär jag sitta bredvid iom att ryggen dödar mig.