Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå balkongsoffan. När jag köpte den för några år sedan hade jag lite panik eftersom jag trodde den vägde 60 kg. Tänkte tigga chauffören om hjälp och försökte komma på hur man skulle få upp den i en ganska small och kurvande trappa.

Frågar chauffören om hjälp och han tittade lite konstigt på mig. Sedan lyfter han ut soffan och tja jag hade läst fel och den väger 6 kg :angel:
 
Har ätit middag (och chips :angel: ) och duschat. Skönt. Den här dagen har varit vilsam, behövdes efter gårdagens bravader (hade nog inte varit riktigt såhär trött om jag sovit imorse istället för att tvätta iofs..). Katten är också nöjd med upplägget.
 
Nu är balkongen tom, måste moppa den lite eftersom det är en hel del jord som jag inte kan sopa upp.
 
Nektarin och citron kaka
 

Bifogade filer

  • 20240609_160301.jpg
    20240609_160301.jpg
    323,2 KB · Visningar: 18
Diskat och irriterar mig oerhört över att jag inte fattar hur jag ska lossa luckan till grönsaks och fruktlådan i kylen. Vågar inte bruka för mycket våld och jag fattar inte hur man tar loss den. Det sitter lite rester under och jag kan inte rengöra dem :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 655
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 720
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp