10 grader, ute alltså. Var 7 när jag klev upp i morse.hur varmt har du nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 grader, ute alltså. Var 7 när jag klev upp i morse.hur varmt har du nu?
Förvåningen består i att du får regn på dig. Sambon konstaterade att hans regnställ var kaputt. En stor reva i baken.Det regnar även på mig
Dock har jag insett att jag har ingen vettig regnjacka så mycket brukar det regna här
Eller tar jag det som ursäkt för att hålla mig under tak
inomhus menar jag10 grader, ute alltså. Var 7 när jag klev upp i morse.
Haha, okej. 17 grader nu.inomhus menar jag
Just nu 23 graderhur varmt har du det inne nu?
jag har eldat upp det till 18,5 inomhus.Haha, okej. 17 grader nu.
Önskar att jag hade någonstans att elda, har inte så mycket jag kan göra åt värmen inne.jag har eldat upp det till 18,5 inomhus.
Ved, det är grejer de'
Stearinljus ger förutom mys väldigt mycket värme. Jag har massor med ljusstakar och en ljuskrona jag tänder om det är småkallt, året runt.Önskar att jag hade någonstans att elda, har inte så mycket jag kan göra åt värmen inne.
Smart! Tack för tipset!Stearinljus ger förutom mys väldigt mycket värme. Jag har massor med ljusstakar och en ljuskrona jag tänder om det är småkallt, året runt.
Köp stearin och inte paraffin, för miljön.Smart! Tack för tipset!
Ja det är ovanligt blött faktisktFörvåningen består i att du får regn på dig. Sambon konstaterade att hans regnställ var kaputt. En stor reva i baken.
Jag har två små extra element på hjulÖnskar att jag hade någonstans att elda, har inte så mycket jag kan göra åt värmen inne.
Har också ett extraelement, men tar bara till det när det är riktigt kyligt inne på vintern. Drar då mycket el.Jag har två små extra element på hjul
Guld värt att ta till emellanåt
Funderade oxå på det när jag läste.@Mineur Är det era grannars hus som är med i en artikel i Aftonbladet idag?
Aftonbladet handlade väl om skåne? Inte utomlandet.Läser reportage om
Funderade oxå på det när jag läste.
Men @tanten Vilken bukefalist tänker vi på då? Som drabbades i Skåne, visade bilder mm och pratade om sina grannar. inser nu att de är ju inte alls rätt bukefalist. Undrar hur ja tänkteAftonbladet handlade väl om skåne? Inte utomlandet.