Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passade på, på vägen hem att hämta ut paket från apoteket på ICA. Klapp på ryggen som gick förbi glass på extrapris och köpte körsbär istället
Svor över hur usla hörlurarna var på vägen hem när de slutade fungera, lät bara i ena örat, brusade osv. Insåg till slut när jag försökt trycka till åt olika håll med sladden att jag inte satt i kontakten helt in
Inte i de lägenheter jag bott i iallafall. Man får typ vara glad att de sätter på värmen på vintern.Ni som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
Nej men jag märkte i dag att jag har värme på ett element i hallen. I övrigt så brukar det inte vara så i lägenheter men här känns det som att de är gilvmildare med värmen än på andra ställen.Ni som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
Nej, behövs typ minusgraderNi som bor i hyresrätter, sätter man igång värmen när vädret är som nu (iaf här nere), typ 12-13 på dagarna och under 10 på nätterna?
hur varmt har du det inne nu?Nej, behövs typ minusgrader
hur varmt har du nu?Inte i de lägenheter jag bott i iallafall. Man får typ vara glad att de sätter på värmen på vintern.