athena_arabians
Trådstartare
Åh vi har samma plan, skriva tentan kan jag öh göra imorgon![]()
Go for it!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vi har samma plan, skriva tentan kan jag öh göra imorgon![]()
Blir det inte trevligare med lite vin?Hade helst velat dricka vin till mötet också, det kommer att vara mördande tråkigt![]()
Häll upp i kaffemugg!Hade helst velat dricka vin till mötet också, det kommer att vara mördande tråkigt![]()
Ska nog försöka plita ner några bokstäver på tentan innan trädgården kallar. Den ska in på söndag så skriver jag lite varje dag blir den nog klar i tidGo for it!![]()
Jag skulle aldrig göra det när jag jobbade, men jag satt med på en kvällskurs med teori som var enkel men obligatorisk.. jag hade vin i min temuggTanken har slagit mig...![]()
Jag har en flaggstång liggandes i ladanFanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!![]()
Fanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!![]()
Jag har fortfarande "julgranen" kvar i flaggstången som sitter fast i alla snö, så det blir ingen flagga hissad här på någon vecka tillFanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!![]()
I en av Gerda Anttis romaner sitter en äldre kvinna på förstubron med en tekopp. Med vin i. Strålande idé. Ingen granne kan tycka illa....Tanken har slagit mig...![]()