athena_arabians
Trådstartare
Åh vi har samma plan, skriva tentan kan jag öh göra imorgon
Go for it!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vi har samma plan, skriva tentan kan jag öh göra imorgon
Blir det inte trevligare med lite vin?Hade helst velat dricka vin till mötet också, det kommer att vara mördande tråkigt
Häll upp i kaffemugg!Hade helst velat dricka vin till mötet också, det kommer att vara mördande tråkigt
Ska nog försöka plita ner några bokstäver på tentan innan trädgården kallar. Den ska in på söndag så skriver jag lite varje dag blir den nog klar i tidGo for it!
Häll upp i kaffemugg!
Jag skulle aldrig göra det när jag jobbade, men jag satt med på en kvällskurs med teori som var enkel men obligatorisk.. jag hade vin i min temuggTanken har slagit mig...
Jag har en flaggstång liggandes i ladanFanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!
Fanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!
Jag har fortfarande "julgranen" kvar i flaggstången som sitter fast i alla snö, så det blir ingen flagga hissad här på någon vecka tillFanken, det är ju flaggdag idag. Det har jag glömt!
I en av Gerda Anttis romaner sitter en äldre kvinna på förstubron med en tekopp. Med vin i. Strålande idé. Ingen granne kan tycka illa....Tanken har slagit mig...