SameSemestern slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SameSemestern slut.
Jag brukar ha många mindre så kanske inte lika dramatiskt för min del. Denna var en hel vecka, vilket historiskt är ganska mycket i mesta laget.
Duschad och tvättat håret. Helt slut, men det var det värt! Jag har inte haft en soffa på drygt 10(!) år och nu har vi en stor, djup pjäs med massor av plats - precis en sån som jag önskat mig . Känns lyxigt! Just möbler och grejer till hemmet är något som jag ofta prioriterat bort, det kostar ju ofta rätt mycket pengar liksom (jag vågar heller inte köpa stoppade möbler begagnat numera, så himla rädd för skadedjur..). Det känns bra att satsa mer på hemmiljön också.
Nu ska jag packa ett paket så att det är klart att skickas iväg imorgon.
Då hade hon hittat den snabbareTur att det inte var ett plastskaft !
Jag åkte E4 i lördags i regnet. trots att det öste ner och bilen utvecklade pontoner så körde folk som idioter.Åter hemma, äten och nyduchad + håret tvättat = fixad inför en ny arbetsvecka imorgon
På hemvägen från stugan så kör man vanligvis mestadels E4, men idag vek jag av och körde småvägar hem efter halva sträckan - jag höll på att bli galen på trafiken och jag ville komma hem helskinnad, det var inte klokt hur folk körde