Men lägg av! Sötaste på länge!Visa bifogad fil 148238
Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
Så sover min hund den här årstiden: upp och ner eller i öppet fönster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men lägg av! Sötaste på länge!Visa bifogad fil 148238
Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
Ofta namn fråntidigares ägares familjer. Måns Ols, Sjons, Erik Lars Mats Johns. Eller Skinnars, Målarns.Vad heter era stallen? Jatte kul med eget namn pa huset/garden ju.
Vad heter era stallen? Jatte kul med eget namn pa huset/garden ju.
Har du inte lärt dig det där med bilrutor än?Även jag blev utsatt för en 3min JÄTTE skur på tvären, olyckligtvis var min bilruta nere typ 1 1/2 cm så jag fick åka hem med en mycket blöt bakdel , Willys parkering i Kristianstad flöt o det var vatten upp till hjulnaven,bitvis.
Här hemma verkar det inte kommit något regn även om det sett hotande ut både vid lunchtid och för en stund sedan.
Tydligen inteHar du inte lärt dig det där med bilrutor än?
Bilden vidarebefrodrad till uppfödarenMen lägg av! Sötaste på länge!
Så sover min hund den här årstiden: upp och ner eller i öppet fönster.
DET kanske man skulle testa till köttet ikväll Har du nått bra recept?smasched potatoes
Kokte färskpotatis,smaschade dom ,olja,salt, svart peppar, persilja och parmesan på sen in i ugnenDET kanske man skulle testa till köttet ikväll Har du nått bra recept?
Ja det är helt hopplöst tyvärr. Jag har landat i samma slutsats, det får bli köp. Men svårt med lån som ensamstående, bankerna är inte sugna på det vilket gör det knepigt med köp häromkring där priserna är höga.Det är riktigt svårt att hitta hyresvärdar ute på landet. Dottern med sambon har letat länge men har gett upp och tänker att de får spara och köpa något i slutändan.
Men gulle då!När man som pytteskettis är nästan 30 år får man välja själv om man vill vara ute eller inne i regnet.
Visa bifogad fil 148275