Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bättre nu, så fick åka hem.Hur går det för dig @parellikusken ?
SköntDet är bättre nu, så fick åka hem.
Tack!Så glad jag blir för din skull
Ja, verkligen! Det har tagit några år att hitta rätt, men jag har sådan "tur" just nu att jag har en jättebra läkare på VC och på psykiatrin. Den VC jag är listad på är kass, men jag vägrar byta pga min läkare där är så bra. VC-läkaren har dessutom ett barn med autism, så hon förstår autism på ett helt annat sätt och ser att allt inte bara är autismens fel Det är psykiatrimottagningen som ska stänga efter sommaren och eftersom vi fortfarande håller på att prova ut rätt ADHD-medicin och rätt dos känns det extra skönt att inte behöva byta läkareEn riktigt bra husläkare kan man (nästan) inte åka för långt för. Jag behöll min i tjugo år även när jag flyttade och bytte inte till en närmare mottagning förrän han gick i pension vid 75 års ålder. Efter det har jag haft svårt att hitta en bra husläkare.
Det har jag också tänkt på men i mitt hus finns bara tele2, eller mobilt internet då. Och det vet ju tele2 om ...Lösningen är att ringa och vilja säga upp abonnemanget då brukar man få ett bättre pris på det.