Ser på fotboll och funderar på hur morgondagen ska läggas upp.i
Vad tycker du om Portugal-Slovenien? Jag är ärligt trött på circus Ronaldo och hoppas att Portugal åker hem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser på fotboll och funderar på hur morgondagen ska läggas upp.i
Vad tycker du om Portugal-Slovenien? Jag är ärligt trött på circus Ronaldo och hoppas att Portugal åker hem.
Jag har inga problem med att han gråter, jag tycker det är bra att han visar känslor och kan tänka mig att den extrema pressen han har på sig själv pyser ut när han ”misslyckas”.Ronaldo är en spelare som jag sedan flera år tröttnat på. Särskilt med allt bölande
Ätit grillmarinerade revbensspjäll, tomater, knipplök, citronsorbet och körsbär. Mätt och glad över denna egenkomponerade måltid. Grubblar som alltid över varför jag blir hungri
Men du har väl saker för att sticka i fingret?Bugger! Jag var säker på att jag hade minst en sensor kvar, men tydligen inte. Har naturligtvis beställt fler men de kommer inte på några dagar
Tycker mig minnas att det hänt förr..Bugger! Jag var säker på att jag hade minst en sensor kvar, men tydligen inte. Har naturligtvis beställt fler men de kommer inte på några dagar