Dålig prioritering!@Hippocampus jag hade inte tid idag. Det är bara hem äta mat och åka på luftgevär. Idag var det tävling. Ja inte jag som tävlade barnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dålig prioritering!@Hippocampus jag hade inte tid idag. Det är bara hem äta mat och åka på luftgevär. Idag var det tävling. Ja inte jag som tävlade barnet.
Den som spar han har. Skulle ha firat fössta tossdan i mass afton det hade passat bättre. Imorgon är det annandag fössta tossdag i mass.Dålig prioritering!
Sen är det ju tjjjedddjjeee fössta tossdag!Den som spar han har. Skulle ha firat fössta tossdan i mass afton det hade passat bättre. Imorgon är det annandag fössta tossdag i mass.
Nänä, fössta tossdagsdagen i mass är det imorgon. Annandagen är på lördag. Ytterligare en anledning till tårtaDen som spar han har. Skulle ha firat fössta tossdan i mass afton det hade passat bättre. Imorgon är det annandag fössta tossdag i mass.
Min lille gubbi har också sånt litet cob-huvud med stora ganasher och liten näbb. Många undrar vad det är för ras.Jag vet!
Hon har sett ut som en snuttepluttig liten Barbie-häst sedan hon föddes.
Vi kan nog hitta många tårt-dagar…Nänä, fössta tossdagsdagen i mass är det imorgon. Annandagen är på lördag. Ytterligare en anledning till tårta
Här med. Ser till och med havet hemifrån.Åker till jobbet. Fin fredag morgon med sol och blå himmel.