Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja med tanke på att @MJLee hade allvarliga funderingar på att använda grädde i sin carbonara skulle det inte förvåna mig om det slinker ner allt möjligt annat där ocksåMed tomatpuré och selleri?
@Hippocampus jag hade inte tid idag. Det är bara hem äta mat och åka på luftgevär. Idag var det tävling. Ja inte jag som tävlade barnet.Absolut... men jag skjuter nog upp det till imorgon.
Ja med tanke på att @MJLee hade allvarliga funderingar på att använda grädde i sin carbonara skulle det inte förvåna mig om det slinker ner allt möjligt annat där också
Har man inte grädde? Iofs gör jag bara ost och skinksås. Grädde har man till det mesta i matväg.Ja med tanke på att @MJLee hade allvarliga funderingar på att använda grädde i sin carbonara skulle det inte förvåna mig om det slinker ner allt möjligt annat där också
Jag brukar ha, lök, äpple, tomatpuré, curry och creme fraiché i min korv stroganoff. Och jo, det är visst en korv stroganoff
Jag tror att det är mer känsligt när man mixtrar med italenska maträtter
Dock är ju själva ordet "carbonara" en nymodighet från typ 50-talet om jag minns rätt
Gör som min kompis gjorde när hennes granne var lite väl ivrig med "örterna". Hon byte namn på sitt wifi till Säpo-spaningsbil1. Det tog inte länge så blev avtog doften markant.Öppnade fönstret. Fick en känsla av Seven Mile Beach. Helveeeetet vad det puffas gräs i ngt närliggande fönster (finns heta kandidater). Känner mig passivt pårökt
Gör som min kompis gjorde när hennes granne var lite väl ivrig med "örterna". Hon byte namn på sitt wifi till Säpo-spaningsbil1. Det tog inte länge så blev avtog doften markant.
Eller pitepalt! Nivån av kränkthet om ngn bara "ja men det är ju som kroppkakor typ". Kaozzzz
Så sköntJag har krupit ner i sängen. Nyduschad. Rena lakan.
Ja!Så skönt
Jag skall snart krypa ner i sängen. Väntar bara på att barnet skall althorna färdigt och kasta ner spyttiAnna till sambons matlåda.Jag har krupit ner i sängen. Nyduschad. Rena lakan.
Våra kissar håller sig undan nu. Kommer nog när husse Kommer hem.Det spatserar en katt på mig, han funderar nog på om han ska göra som jag och gå och lägga sig