Hade rörmokaren här tidigare i morse. Han har varit här förr så han gick bara in i källaren utifrån, bytte kärlet som skulle bytas och åkte sen. Jag behöver aldrig ens prata med honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duktigt! Jag borde också städa.. men prokrastinerar trots att jag inte har direkt stora ytor att städa
Jag har nog aldrig blivit så glad som när jag igår fick hem min nya dammsugare Det blir sunkigt så fort när man inte kan städa av regelbundet. Trodde aldrig jag skulle längta efter att kunna städa, kanske är man vid 30 års ålder äntligen vuxen?Dammsugit och moppat bottenvåningen samt städat toaletten. Nu dags för övervåningen.
För att inte säga internets mittpunkt!Jag blir lika förvånad (och besviken) varje gång när jag möter en hästägare och inser att de antagligen har noll koll på bukefalos Det är ju hästsveriges mittpunkt!
Skulle också behöva gå en rejäl runda med skurhinken idag. Mina husfruerliga plikter har blivit ordentligt eftersatta de senaste veckornaDammsugit och moppat bottenvåningen samt städat toaletten. Nu dags för övervåningen.
Exakt!För att inte säga internets mittpunkt!
Jag vaknade och hade sovit klart vid 6.30-tiden. Alarmet står på 7.33 så jag tyckte att jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen och ta det lugnt fram till dess
Jag har mått väldigt dåligt sedan förra helgen så har också varit lite ”back” i hushållet. Försöker hinna så mycket som möjligt idag dock, ska jobba hela helgen.Skulle också behöva gå en rejäl runda med skurhinken idag. Mina husfruerliga plikter har blivit ordentligt eftersatta de senaste veckorna
Äsch! Kollade in gamla fakturor från det här året och räknade ihop summan som lagts på dessa blåa pennor - men det blev 8010 kr totalt, frågade en kollega om det var en avskräckande summa. Han svarade kort - Nä.Hmmm, näää
Men du är på god väg, det känner jag
När jag ska tänka ut något att skriva så blir det mer som en arg tvättstugelapp...
8010:- är mycket pengar. Du får antingen spela på dåligt samvete = hur mycket räcker 8010:- till krigsdrabbade barn (med t.ex. nummer att SMS:a för att donera).Äsch! Kollade in gamla fakturor från det här året och räknade ihop summan som lagts på dessa blåa pennor - men det blev 8010 kr totalt, frågade en kollega om det var en avskräckande summa. Han svarade kort - Nä.
Nu måste jag försöka klura ut något mera klämkäckt ... äsch, jag får starta en tråd om det
Jag måste tyvärr vara artig, jag är inte säker på att spela på dåligt samvete är artigt Bra ide annars.8010:- är mycket pengar. Du får antingen spela på dåligt samvete = hur mycket räcker 8010:- till krigsdrabbade barn (med t.ex. nummer att SMS:a för att donera).
Eller att ni kunde köpt smörgåstårta för pengarna istället. Det är typ så svenskar funkar tycker jag :/