Från pralinkursen. Vi gjorde mjölkchokladtryfflar med fyra olika sorters topping.... !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick en idé idag om att kolla fakturorna från året och räkna ihop summan som vi har betalat för pennor, det bör vara en rätt rejäl summa. Så kunde jag skriva någon lapp om det ...Då lever vi i samma sits... fast vi har en hel del som man måste be om och ändå så går det mängder
Och nu hänger sig Powerpoint hela tiden. Nä, nu går jag och lägger mig.
Tror att du kan vara i behov av ett glas vin...?
Vin och en mjuk filt. Fast det räcker nog inte med ett glas och jag ska köra bil i morgon bitti.
Haha, men din stackare. Kom att tänka på ganska nyligen när du skrev att du förberett morgondagen noga, läst det du skulle och sen blev det inställt - eller hur det nu var.Och nu hänger sig Powerpoint hela tiden. Nä, nu går jag och lägger mig.
Och nu hänger sig Powerpoint hela tiden. Nä, nu går jag och lägger mig.
Haha, men din stackare. Kom att tänka på ganska nyligen när du skrev att du förberett morgondagen noga, läst det du skulle och sen blev det inställt - eller hur det nu var.
Din stackare Vissa dagar är det inte värt att gå upp alltså...
Dammsugit och moppat bottenvåningen samt städat toaletten. Nu dags för övervåningen.