Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vaknade 5 min innan min första lektion i onsdags :grin:

Skulle egentligen vaknat en timme innan men var så trött att jag somnade om. Sen vaknade jag och råkade se klockan och bara "helvete! Jag har lektion om 5 min". Det är tur att man varken behöver ha mikrofonen eller kameran på :angel: :laugh:
Så skulle man ju alltid ha det :cautious::D
 
Först var gubben försenad. Sedan skulle han komma tillbaka på em idag...
Hade ju kunnat gå och jobbat ändå...
Har iaf pantat, handlat och hämtat ut paketen.
Spelar spel på datorn.
Tänkte gå iväg vid 13tiden och käka lunch på Kulturcentrum
 
Väntar på att sambon ska komma hem så kan jag åka till stallet och tömköra lite :).
Skulle kunna åka nu, men då måste jag stänga in hönsen först och de tycker det är så skönt att gå fritt i trädgården så jag har inte hjärta att göra det.
 
Sitter hemma och jobbar. Försöker ljuga ihop en strategisk kommunikationsplan. Efter att ha skrivit ett par briljanta budskap har jag nu kört ner i motivationsträsket. Ska egentligen bara göra ett par enkla bilder till men lyckas inte hitta en gnutta motivation. Jag får göra en kopp kaffe till och se om det hjälper.
 
Nu kanske det är Rieslingen som talar men eftersom jag fyller år i helgen och samtidigt är sjukt ängslig över finanskris så funderar jag på att uppmana alla mina vänner att supporta en lokal företagare i stället för att köpa födelsedagspresent, och kanske göra en liten Insta-challenge av det? Alla som vill kan TVÄTTA HÄNDERNA och sedan gå och köpa take-away, handla bröd hos lokala bagaren, äta ute med avstånd från andra eller köpa en påse te i kaffehandeln och sedan skicka en bild till mig eller tagga mig i stories så delar jag vidare det en liten födelsedags-supporta-företagarna-story? Hiss eller diss?
Stor-hiss :) !!
 
Fikapaus på hemmakontoret. Addera bi- och humlesurr, fågelsång och en och annan citronfjäril som fladdrar förbi.

Lite bryska avbrott att sedan gå in och läsa in ärenden om arbetsmiljöbrott och tjänstefel. Tror jag ger mig på en remiss om handel med utsläppsrätter i stället, det är ändå lite mer miljörelaterat.

IMG_4225.webp
 
Fixade uppkörningen i morse för BE. Kan inte riktigt känna mig nöjd just nu, för jag var rätt nervös och fick inte alls till backningen så bra som jag vet att jag kan :cautious: Ville ju visa upp snygga backningar runt hörn ju! :p
Grattis! :)
Känner igen det där. På min körlektion så fixade jag klockrena backningar. Läraren sa till mig att det var skolboksexemplar. Men riktigt så bra blev dom inte på uppkörningen. :meh: va ju okej backningar men man ville ju få till de där riktigt snygga som man lyckas med när ingen ser på :laugh:
 
Grattis! :)
Känner igen det där. På min körlektion så fixade jag klockrena backningar. Läraren sa till mig att det var skolboksexemplar. Men riktigt så bra blev dom inte på uppkörningen. :meh: va ju okej backningar men man ville ju få till de där riktigt snygga som man lyckas med när ingen ser på :laugh:
Precis så var det för mig i dag! Jag får trösta mig med att jag backar bra när det inte ska bedömas 😅
 
Hugger in på min andra portion efter en kort lunchpromenad och en nypa luft efter den första. Jag har gjort en stor fruktsallad med hallon, mango, banan, svenskt äpple, apelsin, hasselnötter och nu andra portionen innehåller även honungsmelonen jag glömde i bilen när jag skar upp frukten tidigare på fm.

Lite keso till. :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 245
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp