Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skytte är en grymt bra sport!
Har hittat två fästingar på hunden hittills - han fick fästingmedel idag...... Supertidigt, tycker jag.... Förra året fick han en dos (och faktiskt den enda) en hel månad senare. Katten har jag också hittat fästingar på, och måste ringa snarast och skaffa fästingmedel till honom också......Hittade en fästing på hästen den satt fast!
Kram! ❤Saknar min kisse något så fruktansvärt ikväll... soffan är för tom
Kram! ❤
Vad får du förbehandling? Dubbel dos axilur i 5 dagar eller flagyl? Är det axilur så byt NU,inte när dom kommer på att oj den testar ff giardia.
Vet inte hur det funkar på katter men det där kommer inte funka på hunden,gå på vetten eller byt till en mera insatt vette.Katterna får 250 mg Axilur och hundarna får 500 mg Axilur. Efter kroppsvikt i 5 dagar.
Vet inte hur det funkar på katter men det där kommer inte funka på hunden,gå på vetten eller byt till en mera insatt vette.
Till hund 10 dagar på dubbel dos, max 2 försök sen är det bättre att byta till flagyl o bli av med eländet.Jag gick på dom rätt bra förut och hon i receptionen ansåg bara att vi skulle köpa hills eller royal canins skonkost. Av allt jag googlar runt så rekommenderas axilur i allt från 3 dagar till 7 dagar efter symptom. Och de vill inte göra mer förrän nästa avföringsprov. Jag varken vill eller orkar göra in denna procedur med sanering
Just detta verkar det finnas lika många råd om som det finns veterinärer :/
Saknar min kisse något så fruktansvärt ikväll... soffan är för tom
I ren desperation tecknade jag mig på Netflix.
Mer såpor och serier åt tanter.
Suck.
Huva. Gillar inte bilden alls.Känner mig som min mamma när jag väl kollar på Facebook så är det bara för att titta i gruppen Det gamla Stockholm
Norrmalm, Regeringsgatan 87b. År 1908.