Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
CORONA!!!!!Jag bet just i ett citronpepparkorn och började toknysa samtidigt som shiban kom slängande med Kailzies sjuktratt för att byta till sig fisk - tolv nysningar och en trattsmäll senare sitter jag här med näsblod!
Googlade.Nej nej nej... @tanten vill se the Witcher
Inte såååå farligt, det är ju mest monster som dör och du ska ju kolla på ögongodisetGooglade.
Blod och strider..... I denna deprimerade tid lät det för magstarkt för mig
De kanske kan bidra med bensinpengar?Har stulit pappas bil och åkte på rädda ridlektionen räd!
Plockade upp 4st ridgruppkamrater, och skjutsade till stallet. De tyckte det var lite tidigt att vara här en timme och en kvart innan men det är jag som har bilen och körkortet jag har makten!
De har dragit in jättemycket på bussen till stallet. Går nu två gånger om dagen
Ska hämta gänget nästa gång också, men då får de komma till samma plats så jag slipper snurra runt och leta efter var jag ska.
CORONA!!!!!
Vi har inte diskuterat det ännu men blir det långvarigt får de gärna bidra annars gör det mig inte så mycket. Jag vet att två av dem kämpar ihjäl sig för att ha råd med ridlektion.De kanske kan bidra med bensinpengar?
Avicii på gaelic
Jag tycker att denna är fin
Avicii på gaelic
I ren desperation tecknade jag mig på Netflix.
Mer såpor och serier åt tanter.
Suck.
Låter som det får bli ett besök där för mig.Jag har billiga från Ikea och är väldigt nöjd!
Skytte är en grymt bra sport!Skjuter med mina barn på lokala skytteföreningen två dagar i veckan, och idag slog jag mitt eget rekord med råge. Kunde aldrig ana att något så ”tråkigt” som skytte kunde vara så himla kul!
Vad får du förbehandling? Dubbel dos axilur i 5 dagar eller flagyl? Är det axilur så byt NU,inte när dom kommer på att oj den testar ff giardia.Dricker påskmust och pluggar jöken. Satte mig 08.00 i morse med opponering i sociologi och hoppas blir klar vid 20 ikväll. Imorgon är det åter min tur att vabba och sköta sjuk hund. Och inte heller fick jag bra svar av veterinären förut "ja alltså det är saneringen som brister om man inte blir av med giardia". Jo fast min fråga? eller falgl var när man kunde räkna med att hunden skulle bli bättre i magen, för efter snart 1 månad med diarre och extra tillsyner så börjar man bli rätt trött i det redan så aktiva livet