Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är med i några facebookgrupper för utlandssvenskar där jag blivit kvar efter några år i utriket, följer slött i vanliga fall, men jösses vilken inflation av Lövénhat och sverigehets det blivit där. Efter några spysmileys gav jag upp och lämnade den senaste tråden. Sverige är patetisk, särskilt Lövén, alla kommer dö för att karantänen bara gäller sjuka och utsatta, respektive ekonomin kommer kollapsa för att ingen är ute, och då har korkade svennar kanske lärt sig att myndigheterna ljuger och sossarna äter bäbisar. Väntade bara på att corona är en muslism/judisk/globalistisk konspiration skött av Klimat-Greta från Rosenbad.
Jag är annars behagligt skyddad från slentrianhat sådär i min vardag. Kritik brukar vara rationell. Men jag tappade just en del generell respekt för mänskligheten.
Lager, lite trött och ledsen
Jag ska gå ur precis alla FB-grupper jag är med i pga dalande hopp om mänskligheten.
Man vet ju aldrig. Det kanske är den ansökan som "sticker ut".......Sitter och fnular på min ansökan om praktik.. Vill mest skriva "Jag är bäst, tro mig. Ni vill inte missa den här chansen". Vet dock inte om det skulle vara så uppskattat :P
Hängslen eller allra helst rediga snickarbyxorHar byxor på jobbet för första gången iår. Tog inte lång tid innan jag insåg varför jag inte använder byxor - dom åker ju bara neeer!
Det är kanske så man får göra. Jag trodde helt okunnigt att folk skulle bete sig någorlunda de de skriver under sitt eget namn, men nä.