Nu ska jag ta på mig stallkläder och därefter köra till stallet. Solen skiner så jag ska passa på att mocka hagarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tröttsamt att det fortfarande skall ifrågasättas så. Vi vet idag att jo man kan leva bra på en vegansk kost utan att få proteinbrist eller b12 brist låt folk äta vad dom vill sen att hen som arbetare håller på så på psyk gör det ett snäpp värre.. när jag va inlagd va det en äldre dam som va inlagd samtidigt. Hon tyckte att kastrering av smågrisar inte gör så ont. Som att klippa naglarna...En skötare började argumentera veganism med mig. Alltså, på psyk, trodde hon jag ville ta den diskussionen?
Låt mig äta det jag vill liksom, personalen kan ju fråga hur jag mår istället för varför jag äter som jag gör..
Att du är en modern kvinna.Gjorde SvDs test av ord som män klarar bättre än kvinnor.
Alla rätt. Den varianten med ord som kvinor klarar bättre än män hade jag bara 9 av 10.
Vad säger det om mig?
Vilka var orden då?Gjorde SvDs test av ord som män klarar bättre än kvinnor.
Alla rätt. Den varianten med ord som kvinor klarar bättre än män hade jag bara 9 av 10.
Vad säger det om mig?
Kan inte öppna länkarna eftersom jag inte är prenumerant, men jag brukar ta full pott när jag gör proven.
Det är bara lite i kallaste laget. Tror inte att det har masat sig upp till mer än sisådär 4 grader här. Men, visst, SOL är alltid sol !Helt underbart med strålande sol och vårväder idag med! Bara surt att hästapållen vilar lite nu i samband med infektion jag haft...Men härligt väder är ju underbart oavsett iofs! .
... eller bara strålande på ord !Tio av tio på båda... jag är tvekönad!
Eller som exets polare sa när han skröt om hur bra jag backar med släp, det är något androgynt över det hela.Tio av tio på båda... jag är tvekönad!