Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drömde massor igen. Jag var polis och åkte polisbåt till någon karibisk ö. Skulle semestra några dagar för sen skulle det bli upplopp.
Sagt och gjort jag låg på stranden och red massa fina hästar på stranden. Hade det kalasbra. Sen en kväll blev det upploppet.
Upploppet bestod av att alla invånare i den lilla byn rusade ut, gjorde ett brott, och sen rusande hem igen och låste dörren
Jag såg allt på övervakningskamera och gav mig sedan ut. Kom ihåg var alla bodde och vilket brott de utfört. Gick till dörrarna en och en, skrev lapp om vad de blev tagna för och vilken cell de skulle ha i polisbåten. Knackade på och lämnade fram lappen och de gick snällt och fogligt till båten och in i sina celler
Sen skulle vi plötsligt fly för det blev världskrig. Jag packade ihop det viktigaste och sprang tillbaka mot båten. Det finns massor båtar. Jag ringer och säger upp mig medan jag springer, jag har nämligen sett min kompis på den största röda båten.
Hjälper en idiot som inte fattar att man måste förtöja båten ordentligt innan man lastar på sitt bohag. Sen upp på den röda båten med min kompis.
Vi hamnar hos min föredetta medryttarhäst och han lever
Äter kakor med ägaren och tittar genom hennes fönster på medan han rymmer ur hagen. Kompis och ägare springer ut och försöker fånga in men jag går till stallet.
Min vackraste medryttarhäst kommer springande och jag fångar honom utan problem. Är överlycklig att han lever och leder honom in i stallet. Han är alldeles nervig och stissig men följer min minsta vink, jag ler från öra till öra och letar efter hans box i ett gigantiskt stall med tusen olika djurarter. Hittar aldrig hans box innan jag vaknar men oj vad lycklig jag var att se honom igen
Undrar vad en drömtydare skulle säga om den drömmen
Alltså... Den stora röda såg lite ut som en gigantisk Montfred faktisktDu har tittat för mycket på båtar på SVT play!
Vad ar GIS?
Pizzan blev supergod, men inte direkt bra for min diet Det ar ju inte konstigt att jag inte gar ner mer i vikt nar jag nu ruinerar dieten varje helg och ater (och dricker!) som om det inte finns nagon i morgon.
Funderar på att äta en normal frukost idag, alltså inte glass, godis och Trocadero.
Önskar att det fanns någon inställning på facebook där man kunde välja att slippa se alla inlägg om corona...... I nuläget vill jag bara se bakverk, inredning och söta djur!
Ja, tack. Gärna ! Allra tröttast blir jag på de som delar märkliga saker från ytterst tveksamma källor..... Vad är poängen med att skrämma upp både sig själv och andra ???Jag vill ha ett coronafilter som funkar överallt...
Nä, var en del i min kandidat i geografi. Men valde att satsa på konst istället.Skoj att höra! Men du började inte att jobba med det?
Geografic Information System. Ett datorprogram för geografi.Vad ar GIS?
Pizzan blev supergod, men inte direkt bra for min diet Det ar ju inte konstigt att jag inte gar ner mer i vikt nar jag nu ruinerar dieten varje helg och ater (och dricker!) som om det inte finns nagon i morgon.