Varför just grön? Varför inte rosajävligt?Har du aldrig hört nån säga -det där är du för djävlig på? Som en uppskattning. Grönjävligt är bara en förstärkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför just grön? Varför inte rosajävligt?Har du aldrig hört nån säga -det där är du för djävlig på? Som en uppskattning. Grönjävligt är bara en förstärkning.
Ingen aning. Har hört det större delen av mitt liv.Varför just grön? Varför inte rosajävligt?
Det skulle min med!Min häst gillar vattenpölarna i hagen Visa bifogad fil 47348
Du kanske kunde baka en kaka som ser ut som en covid-19?Också trött på corona så jag kan spy.......
Ja, varför inte? Det finns ju både toapapperstårtor och cupcakes....Du kanske kunde baka en kaka som ser ut som en covid-19?
Det skulle min med!
Han är lite av en flodhäst. Ska alltid lägga sig i stora pölar. Var livrädd för det i maratonkörningen.
Finns det?! Ja men vad väntar du påJa, varför inte? Det finns ju både toapapperstårtor och cupcakes....
Nä, kallblodstravare. Kommer från kallblodsmeckat i norr.Små träsktroll
Är det en nordsvensk?
De är rätt trevliga hästar kallblodstravareNä, kallblodstravare. Kommer från kallblodsmeckat i norr.
Bästa rasen enligt mig, och enligt min häst.De är rätt trevliga hästar kallblodstravare
Jag skulle gå över till d-ponny. Kriterier: inriden och tycka om och vara bra på att hoppa.Bästa rasen enligt mig, och enligt min häst.
Visa bifogad fil 47360
Jag skulle ha en kallblodstravare, och han blev perfekt. Eller ja, när jag insett att han aldrig skulle fungera som tävlingshäst i körning blev han perfekt.Jag skulle gå över till d-ponny. Kriterier: inriden och tycka om och vara bra på att hoppa.
Vad blev det? En kallblodstravare som verkligen inte kunde hoppa och inte var han d-ponny heller
Men mycket speciell och kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat :love
Va fin Gillar kallblodstravare också! Mycket fartBästa rasen enligt mig, och enligt min häst.
Visa bifogad fil 47360
Min är rätt långsam.. Energisnål. Men har nu när han blivit äldre fått fart!Va fin Gillar kallblodstravare också! Mycket fart
Min är rätt långsam.. Energisnål. Men har nu när han blivit äldre fått fart!
Magar ska vara stilla och snälla oavsett vad man proppar i sig, så det såÅt en banan till frukost idag. Sen var jag till apoteket och Coop. Väl hemma så åt jag glass, godis, drack trocadero och åt en till glass. Sen lite till trocadero.
Fattar inte varför magen bubblar och har sig.
Tydligen neråt Skåne var det någon som sa att det heter brinnjävlig. Kan det vara så att kärt barn har många namn i detta fallet månne.Ingen aning. Har hört det större delen av mitt liv.
Misstänker att det kan vara dialektalt eller bara talspråkligt.
Säg det till mina hundar, de ligger och fiser ikväll så jag vill öppna fönstret!Magar ska vara stilla och snälla oavsett vad man proppar i sig, så det så