Tvättar och rödfärgar... Just nu paus för att dricka lite juice och få lite mer energi. Är ju fortfarande lite klen pga förkylningen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju bra.Gjort inlagd jalapeno och grön tomatmarmelad.
Har bara sisådär fyrtio gurkor kvar att ta till vara, och typ fyra kilo grön paprika. Och nästan lika mycket tomater.
Jag får leva på inlagda grönsaker hela vintern
Ja, men vette tusan var jag ska förvara allt.. Det är liksom fullt överalltDet är ju bra.
Jag har ställt en del i en garderob.Ja, men vette tusan var jag ska förvara allt.. Det är liksom fullt överallt
Fullt överallt. Finns inte en ledig hylla att uppbåda..Jag har ställt en del i en garderob.
Nästa byggprojekt - jordkällareJa, men vette tusan var jag ska förvara allt.. Det är liksom fullt överallt
Sol å fint här! Gick ut å tänkte njuta, gick in Igen MYGGJÄVLARHerregud vilket härligt väder!
Vad jobbigt det måste vara med så mycket mygg på ljusan dag...Sol å fint här! Gick ut å tänkte njuta, gick in Igen MYGGJÄVLAR
Det är de, man blir stressad av att gå ut. Att klippa gräsmatta på 30 kvm blev till ett sprintpass med tillhörande viftning med händer när de gick.Vad jobbigt det måste vara med så mycket mygg på ljusan dag...
Samma här, de små asen är överallt! Satt ute en stund men fick gå in igen. Tråkigt när det är så underbart väderSol å fint här! Gick ut å tänkte njuta, gick in Igen MYGGJÄVLAR