Vaknar upp hos vänner i Uppsala, väntar sedan på skjuts norrut igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett Tikka m55 .222 Rem och ett Sabre x8-sikte. Kändes helt perfekt.Vad blev det för grejor?
Klockan 3 på natten?
Kan man få se bild? vill ha någon snygg sådan pryl jag också istället för min eländige vattenkokare Jag vill ha en sån som låter egentligen Har en tekanna med fyra muggar och fat i samma stil från pappa, i något lergods eller så. Använder inte den dock.Min kära gamla tekanna sprack ju för ett tag sedan. Fick ta fram loppisfyndet jag panikköpte till glöggvärmning när kokplattan på galleriet tagits bort. Usel IKEA-kanna, men perfekt för glögg i micro
Har levt med detta elände i tunt porslin och utan lufthål i locket (den envisades med att svämma över när den var full) Gick inget vidare att hälla ur heller.
Med en titt på kontot insåg jag att jag hade råd med nytt. Så jag nätshoppade två RIKTIGA engelska tekannor. De kom igår.
Nu har jag invigt och hurra vad bra den är! Bra balans att hålla en full kanna. Perfekt pip och jag är så nöjd.
Vardagslycka!
"In loving memory of Shined O'Connor"Sitter i soffan och tittar på senaste avsnittet av Outlander.