Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stod inte ut med mer än en halv timme och stängde av. Alla verkar vara små kloner av varandra. Great British Bakeoff fick ju kritik för att de ett år bara hade yngre snygga deltagare och den svenska versionen skulle blivit helsågad. Det är mer amerikanskt sentimentalt än svenskt.
 
Sitter och ångestar över ett mycket dyrt inköp av gevär + kikarsikte idag, samtidigt som jag inser att det var ett kap och blev helt perfekt. Men ändå.

Jag har definitivt glömt av helt hur det är att ha en dyr hobby, häst till exempelvis, och hur mycket man skiter i prislappen när man sen får utöva sin hobby. :angel:

Vad blev det för grejor?
 
Har tittat på två avsnitt av My family. Ska nog försöka sova nu.
Imorgon ska vi till stallet innan jag ska träna ett pass. Sen tänkte jag kolla på fälttävlan och köra ett pass på löpbandet.
 
Har tittat på något på Uppdrag Granskning och så innan dess lite på Top Gear. Pratat med min syster om den där mannen som behandlar henne illa, plötsligt är det en "man" som skriver till henne på messenger men såååååååååååååååååååååååååååååååååå genomskinligt att det är samma person. Lite oroväckande, men samtidigt har vi skrattat åt hans trams, tex att han googlade upp en bild på en man och påstår att det är han själv, han har en vinbärsbuske som profilbild, en vinbärsbuske som min syster var med och planterade hos hans vän, språket han använder är inte ungdomligt utan uråldrig och sååå genomskinligt.... Han är sjuk.

Nu har jag ätit ett kexchoklad och lyckades med konstverket att må illa igen. Mådde illa efter middagen, det gör jag alltid, är så tröttsamt, men brukar inte må illa efter småsaker som lite choklad eller mellanmål. Blev förresten besviken på min matlåda :rofl: Förväntade mig en god gryta med bland annat zucchini och sparris, men fick tag i nästan likadan gryta, fast inte samma smak... Besvikelsen först när jag tinar i micron och känner lukten, något är fel och sedan smaken, att något ÄR fel! :rofl:
 
Konstaterar att hur jag än ställer in varmvattnet för att fylla badbaljan blir det så hett att jag lååååångsamt får sätta mig ner för det bränner typ överallt och att jag utvecklar hårda hudvalkar när jag envisas ta två blomhinkar i tumgreppet istället för att bära i famnen 🙃.
Skööönt med ett avkopplande bad hursomhelst och så kom älsklingen med ett glas rom och cola 😁.
 
Konstaterar att hur jag än ställer in varmvattnet för att fylla badbaljan blir det så hett att jag lååååångsamt får sätta mig ner för det bränner typ överallt och att jag utvecklar hårda hudvalkar när jag envisas ta två blomhinkar i tumgreppet istället för att bära i famnen 🙃.
Skööönt med ett avkopplande bad hursomhelst och så kom älsklingen med ett glas rom och cola 😁.
Klockan 3 på natten?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 957
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 139
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp