Beklagar! Så otroligt sorgligt. Skönt att det kommer någon och tar hand om er imorgon.Och så kollapsade vår värld. Världens finaste Princeponny finns inte mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar! Så otroligt sorgligt. Skönt att det kommer någon och tar hand om er imorgon.Och så kollapsade vår värld. Världens finaste Princeponny finns inte mer.
Det finns inget som går att jämföra med GBB, humorn är oslagbarStod inte ut med mer än en halv timme och stängde av. Alla verkar vara små kloner av varandra. Great British Bakeoff fick ju kritik för att de ett år bara hade yngre snygga deltagare och den svenska versionen skulle blivit helsågad. Det är mer amerikanskt sentimentalt än svenskt.
Beklagar så mycket!Och så kollapsade vår värld. Världens finaste Princeponny finns inte mer.
Sitter och ångestar över ett mycket dyrt inköp av gevär + kikarsikte idag, samtidigt som jag inser att det var ett kap och blev helt perfekt. Men ändå.
Jag har definitivt glömt av helt hur det är att ha en dyr hobby, häst till exempelvis, och hur mycket man skiter i prislappen när man sen får utöva sin hobby.
Klockan 3 på natten?Konstaterar att hur jag än ställer in varmvattnet för att fylla badbaljan blir det så hett att jag lååååångsamt får sätta mig ner för det bränner typ överallt och att jag utvecklar hårda hudvalkar när jag envisas ta två blomhinkar i tumgreppet istället för att bära i famnen .
Skööönt med ett avkopplande bad hursomhelst och så kom älsklingen med ett glas rom och cola .