Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på världsmästerskapen i cykling i samma backe som jag vanligtvis löptränar i :D Knappt en timme kvar av loppet, sen ska jag byta trottoaren mot soffan och titta på Europamästerskapet i fälttävlan istället!
 

Bifogade filer

  • 20230812_140504.jpg
    20230812_140504.jpg
    449,3 KB · Visningar: 32
Jag var ut och skulle röja lite sly, så nu sitter både jag och ena vovven med getingstick - vi lyckades hitta ett jordgetingbo :(
Jag har pulat i oss allergimedicin, så håller vi tummarna att det bara blir svullnad. ONT gör det... jag fick stick på handleden och vovven i ögonbrynet, så inga farliga platser iaf.

När jag klippte gräset där för några dagar sen så gav dom inga tecken på att existera, men att riva upp och klippa i "deras" rönnar - DÅ blev dom arga!
Dom får gärna finnas där, men jag ska låta bli att riva i deras bo :angel:
 
Gick till ICA och lämnade in paket, handlade till planerade lammsteken som jag ska leva på några dagar. Fick även tag på laktosfri lättmjölk till såsen.

Ska snart gå ner och slänga in ett lass tvätt. I dag blir det tack och lov bara två lass.

Ätit lite kyckling och funderar på att göra en sallad till middag. Köpte hem triumfs citronsorbet eftersom de inte hade SIA. Först lite tveksam men sedan tyckte jag den smakade riktigt gott :d
 
Tittar på terrängen :)

Även om lagresultstet tyvärr inte är toppen så tycker jag ändå det är fantastiskt med 5av5 i mål med hästar som ändå såg någorlunda fräscha ut och med trevlig ridning av det man såg 👍

Funderar på att baka en hallonpaj till kvällsfika :d
 
Får väl göra mat. Känner mig trött och energilös. Huvudvärk igen. Vet fortfarande inte vad jag ska äta.
1. Öppna frysen. Jag får börja där :D

Nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 136
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp