Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fö har jag insett att det är katten 1, MJ 0. Jag har länge grubblat varför det inte gått in i hennes lilla katthjärna att om jag får klippa klorna får hon Dreamies. När jag smyger och klipper en klo, ställer hon sig omedelbart upp, går till linneskåpet och tittar uppfordrande på mig att nu ska det bli Dreamies! Vilket hon fått för att förknippa Dreamies med klor.

Det blir väldigt mycket mer Dreamies om hon får efter varje klo än om hon får när alla är klippta på samma gång. Det är inte hon utan jag som har blivit Pavlovs hund :meh:
 
Mår illa och känner mig i övrigt vissen. Inte bakfull men antagligen inte sjuk heller. Blev en trist lördag då jag försökt få bort det med mer mat, tupplur och skulle nu ta resorb plus äta mer. Då kryper katten upp på magen och somnar:love1:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 136
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp