Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag orkar/har tålamod att ztarta nya laptopen zå jag har alla bokztäver igen ,verkar om att kaffet tog död på ezz för alltid
Näj, fortzätt zå.Funderar på om jag orkar/har tålamod att ztarta nya laptopen zå jag har alla bokztäver igen ,verkar om att kaffet tog död på ezz för alltid
har inget,annarz var iden utmärktPröva koppla ett fristående tangentbord, antingen via usb and bluetooth så kommer det att fungera
Funderar på om jag orkar/har tålamod att ztarta nya laptopen zå jag har alla bokztäver igen ,verkar om att kaffet tog död på ezz för alltid
ja för det kunde jag ztava tillSmart val att äta pizza i alla fall!
Zazhimimuzzla med zojazåz hade varit klurigare.ja för det kunde jag ztava till
Ja kära Dobbiz. Gör det.Funderar på om jag orkar/har tålamod att ztarta nya laptopen zå jag har alla bokztäver igen ,verkar om att kaffet tog död på ezz för alltid
@dobbis @athena_arabians @LadyCovergirl vad var förvånande med detta?Ok. Ja jag brukar bara göra ost och skinksås. De senaste gångerna har jag haft i keso bland annat.
Kezon
Jodå. Hängde ut nästan torr tvätt tvättad i torsdags. 1 timme senare regnade det och jag såg det efter för länge. Tvätten vsr blötare efter än före...Tur det regnar
Prova. Det smälter (förlåt) zmälter blir lite salt (förlåt) zalt jättegott på pizza (förlåt) pissa mm..Kezon
det gör inget om denna dator gäztspelar ibland även efter att du byttKezon