Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite nöjd! Sambon bestämde sig för att vi minsann behöver en tv i sovrummet akut. :laugh:
Han ville åka och köpa första bästa, men jag sa att vi borde åka och kolla och sedan kika runt lite på nätet. Så vi gjorde det och det visade sig att han genom sitt jobb hade 35% rabatt på en butik, så vi fick typ 9000 kr rabatt och en mycket bättre tv för pengarna vi tänkt lägga! Nu hoppas jag på att den dyker upp innan vi ska till sommarstugan. :p
 
Ville inte gå ur sängen. Känner mig låg och foten värker.
Har fått mina byxor efter 2 månader. De var plastiga och inte alls så fina som jag hade föreställt mig.
Jag har aldrig varit ngn nätshoppare och nu lärde jag mig en läxa.
Dags att gå till jobbet snart.
 
Strax gå upp äta frukost, ingen hund idag så behöver inte gå ut först
Sen ska jag ta det lugnt, duscha och fixa olaplex3/K18 behandling av håret.
I eftermiddag åker jag på slottsövernattning med spabehandling och fyra rätters middag.
Spännande och lite läskigt iom det är första gången jag gör ngt liknande alldeles själv ☺️
 
Blev väckt av samtal från boservice ang. tidsbokning. Var lite desorienterad och råkade avsluta med "vi ses snart, puss och kram" :crazy: :nailbiting:
Brukar bli röd om kinderna i vanliga fall i kontakt med den här personen, idag kommer inte bli nådigt :rofl:
 
Svinkallt inne men jag vägrar sätta på värmen i augusti :mad:
Postnord lyckades leverera 3 av 4 paket med kattsand. Det fjärde verkar ha försvunnit i Postmords parallella universum någonstans mellan Torsvik och Nässjö.
Jag ger det ett par dagar och ser om det dyker upp.
 
Hoppas att det tar mindre än de utlovade 4-5 vardagarna att få min nya dator. Jag kan ju bland annat inte skriva... :arghh: Och så tycker jag att telefoner generellt är för små att surfa vettigt på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp