Tror att jag ska ta en promenad nu. Har gjort ytterligare ett fönster - kittat och grundmålat - och nu känner jag mig rätt klar med det för dagen.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
< snip>
Lite roande, jag fick olivolja gjord av en italiensk bonde från hans egna olivträd och lagrad parmesan från en artisan ostproducent. Och liknande olivolja från en annan syster. Så nu har jag två liter+ riktig kvalitetsolja. Jag som nästan inte använder olivolja längre av hälsoskäl, eller parmesan.
Det regnar och åskar det, men vi är hemma, torra och myser. Gud vad det är fantastiskt med tystnad och att vara själv.
välkomna!En trip med mormor och morfar, de har hyrt en stuga utanför Gävle![]()
Tack!
Varfor anvander man INTE olivolja av hasoskal? Vad gor att den inte ar positive for halsan?
Grattis, grattis!Hemma efter en lång barnvagnspromenaden. Tur att sambon var förutseende och packade ner mat till Liten Marodör då han blev tokhungrig så vi improviserade picknick på kyrkogården...
Känner att det är en bra födelsedag idag.
Hemma efter en lång barnvagnspromenaden. Tur att sambon var förutseende och packade ner mat till Liten Marodör då han blev tokhungrig så vi improviserade picknick på kyrkogården...
Känner att det är en bra födelsedag idag.
Mer att jag inte använder olivolja pga min diet, eg bara ren protein och grönsaker. När jag lagar mat är det otroligt gott men inte att steka i. Med ett gott bröd och solmogna tomater är det allt man behöver.
Jag väntar lite längreJag försöker panta när vi fyllt en papppåse![]()