Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar en serie: Accused. Varje avsnitt är det ett nytt fall där nån blir åtalad/anklagad för nåt brott. I detta är det en kidnappning.
Är lite trött.
 
Äter under träden. Så fin kväll!
AD00018C-892A-40D9-A28E-CA9F75E31582.jpeg
 
Nyss kommit hem efter en kvällvisit i gamla stallet. Stallägaren jag varit medryttare åt i runt 10 år. Nu har dom endast shettis med föl. Å vilken gobit :love: å huligan. Blev en rejäl promenad med mamma häst å lilleman. kom ett ösregn mitt i oxå.

Men va gör det! Energidepåerna påfyllda! Kom på mig själv att ja log på cykeln hem trots att jag va blöt in på skinnet.
 
Efter jobbet och ta det lite lugnt en stund blev det stallet; pyssel med pållan och så fick hon jogga en liten stund på linan vilket hon inte var särskilt inspirerad av 😅. Slappnade av inne i stallet och blev trötter och tung i bakbenen när jag skulle kratsa ur bakhovarna 😅🥰.
Inte dumt att komma hem till färdig middag; älsklingen hade gjort sin goda köttfärssås och pasta 😋😊 och så slappa framför tv:n (yey för 50 tums vi fick ta över av grannarna 🤩); samsades med honkatten på divanen 🥰. Nu hög tid att sova; fyra veckor gick fort och sambons semester är slut och jag jobbar imorgon med ☺️.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 660
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
560
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 863
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp