Ja, du har nog rätt. Gick ut en liten kvart ändå men det var ganska blöttDå får du nog vänta för det vräker ner här.... och har gjort det i en timme...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du har nog rätt. Gick ut en liten kvart ändå men det var ganska blöttDå får du nog vänta för det vräker ner här.... och har gjort det i en timme...
14 grader och ösregn, alla som gnällde över värmen i juni har fått sitt lystmäte i alla fall.Då får du nog vänta för det vräker ner här.... och har gjort det i en timme...
Åh, förstår precis! Det är så jobbigt…Vet inte vad jag ska ha för matlåda imorgon, det finns ingenting som är gott. Det är så irriterande när jag kommer in i ett matselektivt skov...
Gick ut en kort sväng men blev för blöt, men det var ändå skönt. Nu har det slutat regna… funderar på att gå ut igen. Kan inte bestämma migStädar råttburen och funderar på om det ska börja regna eller bara vara mörka moln. Lite sugen på att gå ut och gå men vill inte gå i regn
Fin bild!
Här är det inte ens 1414 grader och ösregn, alla som gnällde över värmen i juni har fått sitt lystmäte i alla fall.
Jag gick till Willys och köpte en snack pot till imorgon. Den med potatismos och bacon är min favorit!Åh, förstår precis! Det är så jobbigt…