Inte Lotta Björe som kommentator i år?Nu börjar Falsterbo-tävlingarna på SVT1/SVT Play !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte Lotta Björe som kommentator i år?Nu börjar Falsterbo-tävlingarna på SVT1/SVT Play !
Funderar lite. Jag har aldrig gjort mammografi. Läste om bröst och klämde lite förstrött. Tycker jag hittat en knöl, läste mer och ser att den absoluta majoriteten är godartade och den är hård och ganska stor. Och cancertumörer är små, ibland mikroskopiska.
Vet inte om jag ska ringa och kolla om jag kan komma eller göra det nästa år när jag kallas igen. Alltså den känns för det mesta och sedan tycker jag den är lite svår att klämma 'fram'
Kolla upp den. Det finns inget sätt att klämma sig till om de är snälla eller elaka.
Du skall undersöka på en gångFunderar lite. Jag har aldrig gjort mammografi. Läste om bröst och klämde lite förstrött. Tycker jag hittat en knöl, läste mer och ser att den absoluta majoriteten är godartade och den är hård och ganska stor. Och cancertumörer är små, ibland mikroskopiska.
Vet inte om jag ska ringa och kolla om jag kan komma eller göra det nästa år när jag kallas igen. Alltså den känns för det mesta och sedan tycker jag den är lite svår att klämma 'fram'
Funderar lite på hur jag bokar tid.
Förmodligen finns det en bröstmottagning hos er.Funderar lite på hur jag bokar tid.
Bra gjort!Ok, nu har jag skickat en förfrågan till mammografin på St. Görans sjukhus om jag kan komma trots att jag inte gått tidigare. Får se vad de säger.
Bra.. klart du får komma och kolla...Ok, nu har jag skickat en förfrågan till mammografin på St. Görans sjukhus om jag kan komma trots att jag inte gått tidigare. Får se vad de säger.
Det får du säkerligen ! Kan verkligen inte tänka mig att de gör skillnad på om man har kommit vid kallelse eller inte...Ok, nu har jag skickat en förfrågan till mammografin på St. Görans sjukhus om jag kan komma trots att jag inte gått tidigare. Får se vad de säger.
Skylift är superbra men inte för en smålänning i exil. Blir nog att bygga en temporär ställning som hjälp att hålla emot tyngden som blir lösningen.skylift!!
Det får du säkerligen ! Kan verkligen inte tänka mig att de gör skillnad på om man har kommit vid kallelse eller inte...
Ja, VC-kontakt först kanske behövs.Jag blev vägrad i både Kristianstad och Malmö utan remiss från primärvården. Hoppas stockholmarna är mer på banan
Har du frågat någon om det är normalt att det håller på så ?Hmm nu blöder benet igen.. Rätt mycket också. Det är inte bra.