Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådant väder har vi idag. Jag har hunnit grundmåla ett fönster ! Äntligen !Jag har perfekt målarväder hela helgen ser det ut som
Sol lite moln inte för varmt och lagom blåsigt
Men nu måste jag ju jobba i helgen tyvärr
Usch. Ta det försiktigt så du inte trillar ner och slår dig bara ! Hyra lift, kanske?Misslyckats med andra försöket att få upp andra delen av vindskiva på en ekonomibyggnad och tappat ner och fått måla om. Mer svordomar än resten av året hittills.
Måste tänka ut ett nytt angreppssätt, det är tungt och man ska lyfta upp,
passa in och samtidigt fästa ståendes högt upp på en stege.
skylift!!Misslyckats med andra försöket att få upp andra delen av vindskiva på en ekonomibyggnad och tappat ner och fått måla om. Mer svordomar än resten av året hittills.
Tog fel på tiden till sjuksköterskan. Så nu får jag sitta en halvtimme i väntrummet.
Tack jag märkte det när jag kom hem i solsken, parkerade bilen, gick mina 15 m till ytterdörren - det börjar droppa. Hämtar nyckel till hundhuset och när jag släpper ut hundarna - skyfall de lux! På 10 m hann jag bli dyngblötSMHI påstod att det inte skulle regna idag.
Det brydde sig inte störtskurarna om.
Når du från en traktorskopa?Misslyckats med andra försöket att få upp andra delen av vindskiva på en ekonomibyggnad och tappat ner och fått måla om. Mer svordomar än resten av året hittills.