Den vanliga frisören var sjukskriven på obestämd tid och detta var enda tiden denna frisören hade under sambons smester. Har själv gjort samma sak när jag tog en semesterdagDet var extremt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vanliga frisören var sjukskriven på obestämd tid och detta var enda tiden denna frisören hade under sambons smester. Har själv gjort samma sak när jag tog en semesterdagDet var extremt
Han har sagt hela veckan att vi kanske skall köra övertid på torsdag. Torsdag kom och fortfarande bara kanske så då tolkade vi det som nej...På jobbet. Väntar på att få se hur arg chefen är... är man otydlig så är man och då blir det som det blir.
När vi hade massage via jobbet så hade hon så fruktansvärt varmt att man frös när man kom ut fast det kunde vara 25 grader ute...Varit på massagen. Det var kallt på rummet. Sa jag till? Nej
Nu ska jag gå in och ta en varm dusch!
Aldrig lagomNär vi hade massage via jobbet så hade hon så fruktansvärt varmt att man frös när man kom ut fast det kunde vara 25 grader ute...
https://www.bukefalos.se/threads/vad-goer-vi-del-clxxix.1519013/page-87#post-20269358Men jag som inte anvander Facebook kan inte se det