Detsamma !Hoppar in och önskar alla en Glad Midsommar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detsamma !Hoppar in och önskar alla en Glad Midsommar!
Hittar så orimliga saker. Kommer snart igen få förklara för kollegan var jag hittat nästa märkliga tingestÅh nej, nu gick jag in på Tradera igen!!
5 mg tror jag det är.Vilken styrka?
Jag var i Kristianstad på em , det var ganska tomt på folk trots att det är en turiststadJa, jag börjar tro det också
Grattis!Det har under dagen trillat in en hel del grattis. Väldigt roligt att folk tycks vara överens om att det är rätt person som fått tjänsten
Detsamma!Hoppar in och önskar alla en Glad Midsommar!
Hela kostcirkeln? Beror på innehållet tänker jag..Har i sisådär 45 min haft inpackning i håret men nu är det dags att duscha.
Sen måste jag äta. Noll aptit i värmen men glass är tydligen inte hela kostcirkeln
Visa bifogad fil 121864
Jag ekar tidigare svar: min pappas operation av ändtarmscancer tog 12 timmar (de planerade 8-12 timmar som jag minns det) och föll väl ut. Hoppas det går bra och att du snart får uppdatering.Lite orolig. Exet har ändtarmscancer. Behandlad med strålning och sen cellgifter.
Idag var det operation av den förhoppningsvis krympta tumören. Operation på morgonen och efter det har ingen hört nåt. Hans sambo ringde avdelningen men dit hade han inte kommit från op. En hel dag på operation - och uppvak? - känns lite sådär.
Kan bara föreställa mig hur vår gemensamma avkomma mår, innan något besked kommer. Hen var ju jättenervös över att inte höra nåt på många timmar vid min njurtransplanation.
Gah.
Förstår inte alls vad du menarJag misstänker starkt att denna metod har beprövats av dig...
Din vän har ju såklart testat...Förstår inte alls vad du menar
PS. Jag har manuell bil o det funkar i den med
Det gör man inte förrens man är helt utmattad o då vaknar man igen efter 1-2 tim o flyter runt i sängenHur sover man i denna värme??!!!!