Ok vad bra! Då är det väl olika. Jag är kommunanställd och får 27 som vanligt.Vi fick lön idag. Kommunanställd.
Min man också, privat vårdbolag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok vad bra! Då är det väl olika. Jag är kommunanställd och får 27 som vanligt.Vi fick lön idag. Kommunanställd.
Min man också, privat vårdbolag.
Jag fattar att inte midsommar är lika stort som jul och jag lider inte själv men jag tycker ändå att det borde vara som vid jul att folk får lön till midsommar och inte efter.
Grattis!
Det var på tiden! Grattis
Jag fattar att inte midsommar är lika stort som jul och jag lider inte själv men jag tycker ändå att det borde vara som vid jul att folk får lön till midsommar och inte efter.
Nu är det officiellt även på jobbet. Jag har fått tjänsten jag sökte
Från och med vecka 34 byter jag titel på riktigt och istället för kriminalvårdare kommer jag vara vakthavande befäl
Ja men får man lön 25 så ska man ha idag. Det är inget konstigt. Men kommunanställda här får 27.Jag fick lön idag. (Privat arbetsgivare. Brukar få lön den 25, men får på fredagen om den 25 är under helgen.)
Ja men får man lön 25 så ska man ha idag. Det är inget konstigt. Men kommunanställda här får 27.
Blir grymt sugen på att prova på jobb i en annan industri än jag jobbar inom idag, när jag läser tråden. Det verkar vara annorlunda på många sätt, och inte minst är lönen en helt annan såvitt jag förstått (nej pengar är inte allt, men jag längtar efter att kunna ha häst igen, bland annat..). Men jag känner mig så osäker - förstår inte varför de skulle vilja ha lilla mig liksom..
Tror att LKAB har runt 40% kvinnor. Hade förut iaf, kan vara mer nu.Kan även slå ett slag för min bransch, kvinnor är mer än välkomna inom gruvindustrin Det blir vanligare och vanligare med kvinnor som jobbar under jord.
Samma här...Ok vad bra! Då är det väl olika. Jag är kommunanställd och får 27 som vanligt.
Japp. Så ser vår också ut....Har klippt delar av gräsmattan... resten är så torr att det inte är något att klippa
Pga jobbar på kirurgen blev jag nyfikenHar pratat med kirurg som granskat min kontraströntgen och kan bara garva åt vad min kropp hittar på
GrattisNu är det officiellt även på jobbet. Jag har fått tjänsten jag sökte
Från och med vecka 34 byter jag titel på riktigt och istället för kriminalvårdare kommer jag vara vakthavande befäl
Säkerligen imorgon bitti...Velar mellan om jag ska handla ikväll eller imorgon bitti… mat alltså. Vill ha så lite folk som möjligt i affären