Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har två katter men ingen torktumlareTorktumlare om man har katt, utan tvekan!
Jag har tre, päls överallt. Jag inser att det mest pragmatiska vore en torktumlare. Men ny symaskin är roligare!Jag har två katter men ingen torktumlare
Ser framför mig en fashionabel liten hamster i ett broderat guldtäcke.Jag har bara en liten hamster.
Och ett stort intresse för broderi.
Har med päls typ everywhere när de fällerJag har tre, päls överallt. Jag inser att det mest pragmatiska vore en torktumlare. Men ny symaskin är roligare!
Stålindustrin eftersträvar säkerhet i alla moment en arbetstagare gör, det görs definitivt fler säkerhetsanalyser idag p.g.a. hur det sett ut historiskt. Jag har hittills inte hittat samma omfattande säkerhetstänk i någon annan bransch som jag jobbat i, varför jag gick tillbaka till industrin men i en annan roll.Det är inte min upplevelse av stålindustrin, en av förra sommarens kollegor hade jobbat på flera olika företag och hade trivts hos alla. Det verkar som om det var fel med det företaget, inte industrin som bransch. Det var färre pauser etc när jag jobbade på ICA. Men ja, det var mycket som kunde bli livsfarligt där så det fanns verkligen ett ordentligt säkerhetstänk och ett grundligt säkerhetsarbete där det givetvis ingick att en var alert nog att utföra de olika momenten.
Åh the offspring! Fasen, hade velat se dem, om de inte var på andra sidan av landet dåEn av mina bästa investeringar det här året måste vara mitt årskort till Liseberg. Det gör att jag inte bara kan slinka in och käka en mjukglass på väg hem från jobbet men framförallt har de en hel rad konserter. Såg The offspring häromveckan som gjorde en riktigt bra spelning. Ikväll blir det ösigare. Göteborgsbandet In Flames spelar på stora scenen och det är så klart utsålt. Jag har sett dem live innan och det blir nog en bra spelning det med.
Jag har förresten en biljett över om någon absolut behöver lite hårdrock ikväll. Jag köpte två biljetter (á 50kr) när jag ändå handlade men ingen jag känner har möjlighet/lust att hänga med. Jag antar att death metal inte är för alla.
Stålindustrin eftersträvar säkerhet i alla moment en arbetstagare gör, det görs definitivt fler säkerhetsanalyser idag p.g.a. hur det sett ut historiskt. Jag har hittills inte hittat samma omfattande säkerhetstänk i någon annan bransch som jag jobbat i, varför jag gick tillbaka till industrin men i en annan roll.
De jobb jag haft utanför industrin har definitivt slitit mer på både min kropp och mitt psyke och jag kommer vägra lämna industrin då de allra flesta företag värnar starkt om sina anställda.
TaxiStötte i benet när jag skulle lägga mig i sängen. Blod överallt. Borde kanske ringa vårdcentralen, fast jag kan inte ta mig dit..