Vaknade kl 5.20, så åkte och badade i min favoritsjö. Fantastisk morgon!
Stilla och varmt vatten, helt ensam. Underbart helt enkelt.
Stilla och varmt vatten, helt ensam. Underbart helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad snällt av dig ! Jag hjälper också där jag kan. Men jag vet inte hur många gånger jag själv har stått och kämpat med att lyfta något, och INGEN har erbjudit sig att hjälpa. I Sverige då. I USA fick jag alltid erbjudande om hjälp av någon rätt snabbt !Nyligen hemkommen.
Lyckats med två goda gärningar idag. Först hjälpte jag en man in med ett plommonträd i sin bil på parkeringen utanför Blomsterlandet.
Var flera som tittade och en dam som gick förbi honom och kommenterade att han bröt grenar men inte erbjöd dom sig att hjälpa...
Jag kunde själv inte gå förbi utan att fråga om han ville ha hjälp så tillslut fick vi in det efter jag hjälpte att hålla ihop grenarna och han själv fick ansvaret för rotklumpen.
Åh, det undrar jag också! Har ett par jodphurs-kängor som i övrigt är i fint skick, men där sulan glappar irriterande framtill på den ena....Ngn som vet ngt superlim som funkar att limma sula på sandaler?
Mina har gått sönder men jag har så förtvivlat svårt att hitta skor som funkar så jag tänkte prova att laga.
Vaknar ofta före 6.30 eftersom att jag i 23 år gått upp 5 för att åka till jobbet... sover sällan längre om jag inte legat vaken under natten... däremot kan jag ligga kvar i sängen.Själv går jag aldrig upp senare än 06, även om jag är dödstrött
Det är vell bara att testa tänker jag...Ngn som vet ngt superlim som funkar att limma sula på sandaler?
Mina har gått sönder men jag har så förtvivlat svårt att hitta skor som funkar så jag tänkte prova att laga.
Och jag tänker att det är rimligt att kolla om ngn har ngt bra förslag.Det är vell bara att testa tänker jag...