Alltså att folk kan med..Dagens orimliga. Jag säljer en båtramp på Marketplace för 2000 kr. Får svaret: "Jag köper om du levererar".
Min tanke, ja, är det 5-6km går det kanske att ordna. Sträckan råkade dock vara 47 MIL enkel väg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså att folk kan med..Dagens orimliga. Jag säljer en båtramp på Marketplace för 2000 kr. Får svaret: "Jag köper om du levererar".
Min tanke, ja, är det 5-6km går det kanske att ordna. Sträckan råkade dock vara 47 MIL enkel väg.
Jag har testat lite med superlim och det har inte hållit speciellt länge.Det är vell bara att testa tänker jag...
@LillaÅh, det undrar jag också! Har ett par jodphurs-kängor som i övrigt är i fint skick, men där sulan glappar irriterande framtill på den ena....
Liquisole.Ngn som vet ngt superlim som funkar att limma sula på sandaler?
Mina har gått sönder men jag har så förtvivlat svårt att hitta skor som funkar så jag tänkte prova att laga.
Verkar - via snabbgoogling - som att den har utgått. Men att den ev heter Rubberfix nu?Liquisole.
Finns i välsorterade färg/järnhandlare
Speciallim för sulor/gummistövlar o.s.v
Men nu är de totalt 160 balarna på rätt plats!Har 1,5 ton hö till att lyfta upp på loftet, går halvsegt när man jobbar med det ensam…. Men 50 balar (runt en tredjedel) inne nu.
Är på fantasksfantastisk bra humör!
Ingen anledning. bara är så.