Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är aningens svalare idag. "Bara" 27 grader just nu.

Och hurra! Imorgon blir det svalare och möjligen, möjligen nån enstaka mm regn.

Behövs, för jag är mosig i huvudet och vaknade lätt illamående. Jag sitter som i fängelse i mitt hus och undviker utomhuset och solen.

Så har det alltid varit. Minns att jag förr brukade säga att om jag på vintern mådde som under en varm sommar skulle jag sjukskriva mig :)
 
Jag fattar att naturen behöver regn men för mig kan det aldrig vara varmt för länge.
IMG_2586.jpeg
 
Fått igång min nya AC! Så skönt! Den ska vara tystast på marknaden och låt oss säga att jag är glad för det, men den är verkligen inte tyst.

Surfar över till brusreducerande lurar-tråden som jag redan spanat på men undrade om det kanske inte var lite onödigt. Nytt svar: nej, inte det minsta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 252
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp