Tittar på hästhoppningen och har bullar på jäsning.... Länge sedan jag bakade kanelbullar, men måste testa min nya ugn ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ngn som vet ngt superlim som funkar att limma sula på sandaler?
Mina har gått sönder men jag har så förtvivlat svårt att hitta skor som funkar så jag tänkte prova att laga.
Åh, det undrar jag också! Har ett par jodphurs-kängor som i övrigt är i fint skick, men där sulan glappar irriterande framtill på den ena....
Ätit på vad?Stallet gick bra och nu har vi hunnit äta fyra rätter på dagens Moveat
Strax dags att gå vidare till restaurang nr fem
Ngn som vet ngt superlim som funkar att limma sula på sandaler?
Mina har gått sönder men jag har så förtvivlat svårt att hitta skor som funkar så jag tänkte prova att laga.
Råkade ut för liknande situation på en buss för herrans massa år sen, väldigt jobbigt så skickar Jag hade tur att bussen byttes ut efter halva min resa, svårare med spårvagn antar jag, därefter åker jag inte buss utan en kall gärna fryst vattenflaska sommartid...Åker spårvagn där det uppenbarligen inte fungerar att stänga av värmen känner varmluft. Inte ofta jag blir svettig tål värme väldigt bra. Men nu rinner det av svett
Finns tyvärr ingen sådan på rimligt avstånd.Jag lämnade in till skomakaren som limmade sula på ett par sandaler. De blev som nya. Jag går nästan alltid och frågar skomakaren om det går att göra något när skor är trasiga hellre än köper nytt. Såg nu att du hade samma fråga @bettysmatte skomakare är mitt bästa tips.
Råkade ut för liknande situation på en buss för herrans massa år sen, väldigt jobbigt så skickar Jag hade tur att bussen byttes ut efter halva min resa, svårare med spårvagn antar jag, därefter åker jag inte buss utan en kall gärna fryst vattenflaska sommartid...
Finns tyvärr ingen sådan på rimligt avstånd.
Hunner menade jag ju självfallet.Precis fått svar på etnicitetstestet jag skickat in, utan någon större förvåning så har jag till största delen tornedalsfinskt, samiskt och finskt påbrå. Så min extremt stereotypiska dragning till knivar och vemod är förklarat, typ.
Edit: 3% centralasiatiskt påbrå, mest troligt hunn.