Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud! Läge för anmälan?
Om läkaren sänder brev baserat på totalt felaktiga uppgifter så är deet ju ett misstag.

I ditt fall ofarligt, men i andra fall kanske livshotande. Så fel får en läkare inte ha. Nästa misstag kan vara livsavgörande.

Ska skriva till min vårdkontakt igen för att förtydliga. Men ska tillbaka om 4 veckor pga för högt blodvärde och pågående infektion i kroppen.
Läkaren är redan anmäld av mig pga fettfobi. Var aktiv 5 dagar i veckan med träning och fick njurstensanfall och det enda hon fokuserade på var min vikt. Sade tydligt att jag kunde ibland ta 14 steg innan det kändes som om någon stoppade in en taggtrådsklädd slaktarkniv i min njure. Stenen var 2 cm. Inte lätt att träna med den värken.
 
Tittar på det hysteriska snöandet utanför och kan inte uppbåda någon form av motivation. Eventuellt solglimt på... söndag. Troligtvis inte förrän nästa vecka:( Skulle handlat igen igår men tänkte snöfallet skulle vara mindre demotiverande:p
 
Har ätit god lunch och parkerat bilen efter däckbytet.
Om en stund ska jag köra till stallet. Lite trist väder men det är åtminstone uppehåll. Förhoppningsvis håller det i sig :)
 
Ha! Jag hade precis en, för mig och min närmsta framtid, revolutionerande insikt! När skatten på plastpåsar kom så körde mitt lokala ica en drive där man kunde köpa en egen kundkorg. Den kundkorgen kommer gå in under liggdelen på barnvagnen! Hur smidigt är inte det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 024
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 047
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp