Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit hos hästarna och fodrat och tagit hand om hönsen. Får hem ett lass hösilage i morgon. :up:
I morgon ska jag även åka och lämna tillbaka thermobyxorna och ett nattlinne jag köpt, kommer ändå inte ha någon användning för dem.

:banghead: Glömde tsatsiki på köksbänken när jag gick ner för att lägga in tvätten. Vem hittar jag på köksbänken belåtet slickande i sig tsatsiki?

Så nu måste jag hålla koll på att hennes mage inte rasar av vitlöken. Funderar om jag borde kolla med vet.

:banghead: Glömde tsatsiki på köksbänken när jag gick ner för att lägga in tvätten. Vem hittar jag på köksbänken belåtet slickande i sig tsatsiki?

Så nu måste jag hålla koll på att hennes mage inte rasar av vitlöken. Funderar om jag borde kolla med vet.
Haha. Min förförra hund åt upp det han kom åt av kakor, godis etc. Så, fick vi fikabräöd av besökare åkte det in i micron om hunden skulle vara ensam inne tillsammans med fikat.:D

Nu blir jag sjukt nojig, läser om hur giftig vitlök är. Kan bara inte komma på hur mycket hon fick i sig. Det står att ca 1g vitlök per kg är giftigt, men så mycket har hon definitivt inte fått i sig. Två vitlöksklyftor i 5 dl yoghurt varav det var kanske en dl kvar, max. Och hon har definitivt inte ätit upp allt. Bugger.

Haha. Min förförra hund åt upp det han kom åt av kakor, godis etc. Så, fick vi fikabräöd av besökare åkte det in i micron om hunden skulle vara ensam inne tillsammans med fikat.:D

När vi hade katt som barn så tinade vi alltid upp kött i avstängd ugn pga att annars så käkade katterna upp det. Glömmer aldrig när vi skulle ha stor middag och katterna åt upp nästan 2 kg oxfilé. Moder var inte överlycklig.

Varit hos päronen och ätit gott och tittat på trav. De lyckades spela in ett par tusen. Själv väntar jag på att vinna på eurojackpot.😉
Ligger i sängen och ska se lite serie.
534566D6-775E-4299-B147-57BB12C45081.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
813
Senast: Blyger
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
5 693
Senast: Palermo
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 489
Senast: Roheryn
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka