Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska sitta i soffan ihela dagen framför tvn då det dessutom herrarnas 3 mil samt skidskytteVasalopps och friidrottsfrukost idag! Kan hända att vi blir sittande här ett tag idag!
Så klart ska vi titta på det också sen!Jag ska sitta i soffan ihela dagen framför tvn då det dessutom herrarnas 3 mil samt skidskytte
Hrrarna åker 50 km, inte 30.Jag ska sitta i soffan ihela dagen framför tvn då det dessutom herrarnas 3 mil samt skidskytte
Nedkrupen i sängen med en skål choklad efter att ha vinkat av en vän som varit här på ost & vin-kväll. Vi brukade träffas för just sådana kvällar rätt frekvent i början av vår bekantskap, för typ 7-8 år sedan, men sen kom vi av oss lite. Nu var det hög tid att väcka denna tradition till liv igen och SÅ trevligt vi hade! Har definitivt ätit min kroppsvikt i ost, melon, oliver och diverse charkprodukter Många djupa samtal och sååå skönt med vänner som jag liksom kan vara 100% ärlig och öppen med, med vetskapen att de är lika ärliga tillbaka. Fint avslut på en intensiv dag - morgondagen kommer garanterat att bli mindre intensiv! Oj vad jag ska lata mig och njuta av att göra ingenting
Det finns tvätt här att sortera...Ja ha då var tvätten klar,
Vad ska man nu hitta på?
Var overdodlig igar och krashade med cyckeln och slog huvudet i trottoaren - inte jattehart, men tillrackligt for att fa en bula.
Cyklade utan hander nar mitt styre kom for nara en san dar plastpinne som markerar skillnaden mellan bilarnas vagbana och cyklisters (vet ej om de anvands i sverige, men det ar en vit plastpinne, ungefar en 1.20 hog och kanske 5-10cm i diameter), som slog i styret sa att jag tappade balansen, kom upp mot trottoarkanten och flog av, mitt framfor massa trafik!
En fotgangare och bilist kom och tittade till mig - tror jag klarade mig relativt oskadd - har ej haft nagon vidare yrsel, kannt mig illamaende eller haft problem med tal eller syn
Jag är så nöjd med min egna vikta tvätt!Det finns tvätt här att sortera...
Det snöar
Vad läskigt! Hade du cykelhjälm?
Jag cyklar till bussen varje morgon och har inte hjälm eftersom det känns lite bökigt att bära runt på den på bussen och sen till jobbet. Har dessutom over ear hörlurar som ju inte fungerar under hjälm.
Nej, anvander inte hjalp pga bök och argumentet "den storsta risken jag moter ar att bli pakord av en bilist/bussforare/lastbilsforare, och lite frigolit pa huvudet gor inte sa stor skillnad i ett sadant scenario", men i gardagens scenario hade det kanske hjalpt.
Eller sa ar jag bara lite mer forsiktig nar jag cyklar utan hander! Tanker att olyckor hander, ibland gor man dumma misstag, men kanner inte att det paverkar riskprofilen, sa kommer nog fortsatta utan hjalm
Det snöar