Gott!Ska snart äta churros. Vet inte om jag ätit det innan så det blir intressant Sen kolla lite på melodifestivalen har missat de senaste gångerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gott!Ska snart äta churros. Vet inte om jag ätit det innan så det blir intressant Sen kolla lite på melodifestivalen har missat de senaste gångerna.
Mina bestallda tonka bonor har kommit ... Da jag inte ar i ideell form men ju maste prova hur det blir funderar jag pa att gora en snabb pay med vispgradde med riven tonka bona.
Låter underbart alltihopNedkrupen i sängen med en skål choklad efter att ha vinkat av en vän som varit här på ost & vin-kväll. Vi brukade träffas för just sådana kvällar rätt frekvent i början av vår bekantskap, för typ 7-8 år sedan, men sen kom vi av oss lite. Nu var det hög tid att väcka denna tradition till liv igen och SÅ trevligt vi hade! Har definitivt ätit min kroppsvikt i ost, melon, oliver och diverse charkprodukter Många djupa samtal och sååå skönt med vänner som jag liksom kan vara 100% ärlig och öppen med, med vetskapen att de är lika ärliga tillbaka. Fint avslut på en intensiv dag - morgondagen kommer garanterat att bli mindre intensiv! Oj vad jag ska lata mig och njuta av att göra ingenting
Inget fel med det.Lyssnar på Kraftwerk istället för att sova.