Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt - mitt soffbord har puls :eek::confused::D!! Min fit-bit ligger på soffbordet sedan några dagar tillbaka och väntar på nytt armband. Appen säger - mycket riktigt - att bordet har gått 0 steg men vilopuls det har det.... :rofl:
Shit hur har du överlevt? :eek::eek::eek:

Sambon brukar skoja när han lägger sin på laddning...
 
Gör en liten lätt ritning över min lilla gräsplätt och altanen.. vad blir det för blommor mm när det blir varmare.. å vad ska planteras å sättas ner inom kort för att kunna planteras ut... Har en kolonistuga också men vill sälja den så ska nog inte odla så mycket där i år
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 671
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 970
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp