Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt - mitt soffbord har puls :eek::confused::D!! Min fit-bit ligger på soffbordet sedan några dagar tillbaka och väntar på nytt armband. Appen säger - mycket riktigt - att bordet har gått 0 steg men vilopuls det har det.... :rofl:
Shit hur har du överlevt? :eek::eek::eek:

Sambon brukar skoja när han lägger sin på laddning...

Gör en liten lätt ritning över min lilla gräsplätt och altanen.. vad blir det för blommor mm när det blir varmare.. å vad ska planteras å sättas ner inom kort för att kunna planteras ut... Har en kolonistuga också men vill sälja den så ska nog inte odla så mycket där i år

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 826
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
403
Senast: Unafraid
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 257
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar