Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men så märkligt lyckades inte komma in på Bukefalos först ”denna sida utger sig för att se ut som Bukefalos men vill stjäla information” eller vad det stod. Tänkte va här har jag ju varit massor med gånger :crazy:
Tog sedan bort Wi-Fi och då funkade det utan problem. Märkligt! Nu vill jag ju inte slå på Wi-Fi om det blir några konstigheter.
 
Som Bukes konservativa medlem säger jag dåligt val att byta ;) Som den mer sansade personen jag ibland är... Om du känner för det så gör det! Går alltid att variera mellan ;)

Nej, sånt är förbjudet ju! Jag har själv velat ibland men vågar inte 🙈
Jag tycker mest att det är lite tradigt att det är min förra häst som jag fick ta bort för några år sedan. Men han kanske får vara kvar som minne då :heart
 
Pratade just med min pappa och kom in på julfirande. Liksom hur man gjort och hur man gör. Jag tyckte det var så mysigt när vi varje jul åkte från Stockholm 100 mil upp till en liten by i Norrland där pappa är ifrån. Vi bodde hos min faster med familj och fler av familjen kom dit just på själva julfirandet. Så mysigt tyckte jag.❤️
Pappa hatar högtider och undrade om jag visste vilken som var hans favoritjul.
Tydligen firade han och jag jul själva hemma ett år iom att mamma jobbade. Lagom mycket stoj för honom.
Jag hade bestämt att vi skulle fira jul under köksbordet som var klätt i filtar. Pappa som är 196 lång hade typ bara fått plats med överkroppen där inne. :laugh:
"Du var inte så gammal. Men du hade.. eh.. starka åsikter.." 🙈😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 671
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 970
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp