Nej, sånt är förbjudet ju! Jag har själv velat ibland men vågar inteFunderar på att byta profilbild här men tänker att ingen lär komma ihåg mig då.
Om någon ens gör det i dagsläget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, sånt är förbjudet ju! Jag har själv velat ibland men vågar inteFunderar på att byta profilbild här men tänker att ingen lär komma ihåg mig då.
Om någon ens gör det i dagsläget
Som Bukes konservativa medlem säger jag dåligt val att byta Som den mer sansade personen jag ibland är... Om du känner för det så gör det! Går alltid att variera mellan
Jag tycker mest att det är lite tradigt att det är min förra häst som jag fick ta bort för några år sedan. Men han kanske får vara kvar som minne dåNej, sånt är förbjudet ju! Jag har själv velat ibland men vågar inte
Om det är jobbigt så byt men är en väldigt fin bild!Jag tycker mest att det är lite tradigt att det är min förra häst som jag fick ta bort för några år sedan. Men han kanske får vara kvar som minne då
Minst några klick... aja, kanske nästa årJag har dock funderat på det med då min verkar blivit avhuggen vid någon uppdatering? Ev en ny med samma motiv.
Men... sååå mycket ansträngning
Han är vuxen så han har bestämt det självSåg detta och herregud?! Men insåg sedan att det var harmlöst
Tänkte mer som att ungen inte fick luft men det gick inte heller ihopHan är vuxen så han har bestämt det själv
väldigt medveten om min totala okunnighet om att färga hår
Läste ungen och bara okSåg detta och herregud?! Men insåg sedan att det var harmlöst
Nej.Du har inte sett tv programmet?
Haha fick gå tillbaka till ditt inlägg nu igen. Läste först ungen men sen av @Scata s svar fick jag det till ugnen men gick tillbaka nu igen i och med detta inlägg och jo det står UNGEN inte ugnenHan är vuxen så han har bestämt det själv
väldigt medveten om min totala okunnighet om att färga hår
Min är en häst jag sålde för 13 år sen och som inte heller lever längre.Jag tycker mest att det är lite tradigt att det är min förra häst som jag fick ta bort för några år sedan. Men han kanske får vara kvar som minne då
Spöken? I bordet?Fantastiskt - mitt soffbord har puls !! Min fit-bit ligger på soffbordet sedan några dagar tillbaka och väntar på nytt armband. Appen säger - mycket riktigt - att bordet har gått 0 steg men vilopuls det har det....
Så långt har jag sträckt mig främst för jag jobbat med Maritta.... Dessutom var förra jobbarkompisen svärson till henne. Så det var extra roligt...