Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fantastiskt - mitt soffbord har puls :eek::confused::D!! Min fit-bit ligger på soffbordet sedan några dagar tillbaka och väntar på nytt armband. Appen säger - mycket riktigt - att bordet har gått 0 steg men vilopuls det har det.... :rofl:
Shit hur har du överlevt? :eek::eek::eek:

Sambon brukar skoja när han lägger sin på laddning...

Ska snart krypa ner i sängen med en ljudbok om personlig utveckling, men först behöver två trötta barn somna. Jag har så många tankar om framtiden, önskemål kan man säga, och jag ser framemot att få checka av dom på min bucket list.

Gör en liten lätt ritning över min lilla gräsplätt och altanen.. vad blir det för blommor mm när det blir varmare.. å vad ska planteras å sättas ner inom kort för att kunna planteras ut... Har en kolonistuga också men vill sälja den så ska nog inte odla så mycket där i år

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Är sedan 2 veckor sjukskriven för stress. Stress som uppkommit av jobbrelaterade saker - att i många år bli bortprioriterad och det... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 960
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
9 838
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna