Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katterna har hållit till vid matstolarna ikväll igen. Just nu verkar det vara favoritkrypin-et för de båda. Det innebär att jag har fått virka för egen hand idag. När jag skulle fota verket dök dock Juno upp - så klart jag inte kan ta bild på mina virkningar utan henne!

IMG_20230110_231138.webp

Nu ska jag försöka sova så att jag inte är lika förbannat trött på jobbet imorgon förmiddag. Det är svårt att ställa om dygnet till en vettig dygnsrytm. 🙈

Ja väldigt skönt.
Skönt också när man träffar bra engagerade läkare så det går undan. Sökte hjälp på vårdcentralen häromdagen som skickade mig till akuten då jag hade jobbigt att andas. De hittade inget men gick fort med remiss för att komma vidare.

Ingen höjdare att ha jobbigt att andas.
nej verkligen inte! ta hand om dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka