Sant men jag gillar att ha dem i albumFota är inga problem men jag beställer inte lika mycket idag. Däremot kanske digital fotoram kan vara nånting då kan man titta på bilder utan problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant men jag gillar att ha dem i albumFota är inga problem men jag beställer inte lika mycket idag. Däremot kanske digital fotoram kan vara nånting då kan man titta på bilder utan problem.
Man kan ha både och. Jag beställer en del som fotas men inte allt. Däremot laddar jag upp mycket på usb och så kan man titta på bilderna på väggen...Sant men jag gillar att ha dem i album
Håll tummarna för att det inte var en avmaskningstablett till katt/hund du hittadeJag tappade mitt p-piller på golvet, hittade ett piller som jag tror är det piller o åt de nu. Hoppas det var rätt o inte något annat för de låg så långt ifrån där jag tappade det
Lunch på choklad och kakor?Varit ute och tagit några turfzoner, och köpt kakor och choklad på Lidl.
Nu ska jag göra lunch.
HAHA verkligen då blir det spännande o se vad effekten blir ... eller inte blirHåll tummarna för att det inte var en avmaskningstablett till katt/hund du hittade
Chokladen (40 gram) åt jag upp direkt när jag kom hem.Lunch på choklad och kakor?
Recept tack!
Protokoll inskickat! Riktigt skönt att ha det gjort, annars blir det lätt att man skjuter upp det.
Imorgon blir en mkt aktiv dag med kontor, möten osv. Måste även packa och helst städa undan lite. Stör mig enormt på mig själv att jag tyckte att det var en utmärkt ide att resa kl 07 på onsdag morgon. Helt fel tidpunkt för mig men måste fått härdsmälta när jag bokade biljetten