Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Protokoll inskickat! Riktigt skönt att ha det gjort, annars blir det lätt att man skjuter upp det.
Imorgon blir en mkt aktiv dag med kontor, möten osv. Måste även packa och helst städa undan lite. Stör mig enormt på mig själv att jag tyckte att det var en utmärkt ide att resa kl 07 på onsdag morgon. Helt fel tidpunkt för mig men måste fått härdsmälta när jag bokade biljetten

Du kan alltid trösta dig med att det finns en relativt god chans att du inte kommer lämna stationen 07 :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Otherside
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 882
Senast: lilsan
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10