Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns skalans steg förklarade.Jo, det förstod jag men det säger ju inte så mycket Var lite nyfiken på vad det innebär, ska värdet vara 0? Hur ter det sig, vad gör man?
TackHär finns skalans steg förklarade.
Jag bodde större delen av förra decenniet i AQI runt 350. Kände inte av det då (jag visste det inte ens då) men jag tänker att det är rimligt med ett samband till mina kassa lungor efter covid eftersom den nivån klassas som mycket hälsovådlig luftkvalitet.
Nej vi har generellt bra luft även i storstäderna. Lokala mätningar på trafikleder kanske är annorlunda, men i stort når vi aldrig något annat värde än den lägsta kategorin.Tack
Och vad jobbigt, och olyckligt att du inte visste det. Inte för att jag vet vad vi har här heller, men inbillar mig att det inte är ett lika stort problem i Sverige - tack och lov!
Det ÄR faktiskt väldigt lyxigt med inställda möten! En hel timme tillbaka, bara sådär! Det är i princip det bästa som kan hända mig under en arbetsdag, såvida inte chefen får för sig att ge mig en flaska champagne eller en oväntad löneförhöjning såklart...Inställt möte! Då blir det kaffe. OK, det hade det blivit även med möte. Men nu ska jag nog unna mig en ostmacka också. Herregud sånt lyxliv man lever!
Cs valberedning är klar. Jag är väldigt, väldigt glad över förslaget. Framförallt partiordförande och andre vice.
Jag använder den här som har lite andra ”cut off” än den som Manda skickade. För att det är den min ena app använder Jag reagerar dock över 50! Blir sjukt trött och hjärnseg, jag börjar nysa konstant och ögonen börjar klia. Pågår det för länge börjar bihålorna reagera. T.ex. var jag utomhus idag, åkte in till centrum med min chef för ärenden och inne på affären började jag må jätte dåligt då det snurrade osv så gick och la mig när jag kom hem.Vad jobbigt med luften, vad betyder siffrorna? Om du orkar förklara lite kort
Märke? Jag vill också Men har inte råd med tandläkare versionen på sex månader.Beställt tandblekning som jag VET fungerar eftersom en nära vän till mig använde det innan sitt bröllop och hennes tänder blev vansinnigt vita efteråt Längtar tills paketet kommer imorgon
Inställt möte! Då blir det kaffe. OK, det hade det blivit även med möte. Men nu ska jag nog unna mig en ostmacka också. Herregud sånt lyxliv man lever!
Ni kan skicka hitt några möten Har nästan aldrig möten, kanske ett eller max två i veckan.Det ÄR faktiskt väldigt lyxigt med inställda möten! En hel timme tillbaka, bara sådär! Det är i princip det bästa som kan hända mig under en arbetsdag, såvida inte chefen får för sig att ge mig en flaska champagne eller en oväntad löneförhöjning såklart...
Dentway, strips. Jag köpte på ApoteaMärke? Jag vill också Men har inte råd med tandläkare versionen på sex månader.
Provade att söka på det i våran handlings app, fick enbart acne kräm förslagDentway, strips. Jag köpte på Apotea
Oj! Vet inte inte vad du jobbar med men jag tycker att det är långa pass.
Gillade också så långa pass. Jobbade nästan alltid 19-07. Blev 14 pass i månaden som grund, sen ibland blev det mer pga övertid. Men det va så skönt att ha hela lediga dagar regelbundet tyckte jag, speciellt vardagar.Jag är kriminalvårdare på säkerhetsavdelning på säkerhetshäkte. Väldigt säkert!
Dessutom vikarierar jag, lite då och då, på en väldig massa tjänster: larmchef, klienthandläggare, lokal respektive regional häktessamordnare och vakthavande befäl